Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Partnerstvo učitelja s roditeljima i lokalnom zajednicom (CROSBI ID 442100)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šoštarić, Iva Partnerstvo učitelja s roditeljima i lokalnom zajednicom / Brust Nemet, Maja (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2021

Podaci o odgovornosti

Šoštarić, Iva

Brust Nemet, Maja

hrvatski

Partnerstvo učitelja s roditeljima i lokalnom zajednicom

Roditelji i učitelji imaju trajan i najizravniji utjecaj na djetetov razvoj i učenje. Roditelji su prvi odgajatelji svoje djece i imaju, uz učitelje, ključnu ulogu na njihovom obrazovnom putu. Vrlo je važno ostvariti skladan odnos između učitelja i roditelja, radi pozitivnog ishoda, što kod učenika uključuje veća akademska i druga postignuća. Partnerstvo i suradnja najvažniji su načini komunikacije između roditelja i odgojno- obrazovnih ustanova. Suradnja počinje već samim upisom učenika u školu, a kasnije se ostvaruje kroz skupne i individualne oblike rada kao što su roditeljski sastanci, pedagoške radionice, individualni razgovori i drugo. Tek nakon što se ostvari suradnja prelazi se korak dalje ka partnerstvu. Kako bi se suradnja unaprijedila i razvila u partnerstvo potrebna je motiviranost i želja za radom koja se temelji na međusobnom uvažavanju i poštivanju. Prema definiciji, partnerstvo označava odnose među ljudima, u ovom slučaju to su roditelji i učitelji. Partnerstvo obitelji i škole podrazumijeva zajedničko ostvarivanje aktivnosti kojima se želi postići usklađeno djelovanje, stoga na njih ne možemo gledati individualno jer su potrebna oba sudionika kako bi krajnji ishod bio zadovoljen, a to je unaprijed definiran i razrađen cilj. Kako bi se školski sustav što bolje razvijao važno je uključiti i vanjske dionike u život škole. Udruživanjem učitelja, roditelja i lokalne zajednice dobro koje učenici mogu ostvariti gotovo je neograničeno. Kako je krajnji ishod pomoći svim mladima na njihovom obrazovnom i cjeloživotnom putu važno je da su učitelji, roditelji i lokalna zajednica u stalnoj komunikaciji te uvijek korak ispred u odnosu na vrijeme. Cilj ovog diplomskog rada je istaknuti razlike partnerstva i suradnje s roditeljima i lokalnom zajednicom te istražiti domaću i stranu literaturu o partnerstvu između učitelja, roditelja i lokalne zajednice te pronaći što više primjera dobre prakse u Republici Hrvatskoj.

suradnja, partnerstvo, učitelji, roditelji, lokalna zajednica

nije evidentirano

engleski

Teacher partnership with parents and the local community

nije evidentirano

local community, partnership, parents, cooperation, teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

28.06.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija