Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za uspostavu partnerstva s roditeljima (CROSBI ID 442099)

Ocjenski rad | diplomski rad

Fadljević, Ivana Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za uspostavu partnerstva s roditeljima / Brust Nemet, Maja (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2021

Podaci o odgovornosti

Fadljević, Ivana

Brust Nemet, Maja

hrvatski

Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za uspostavu partnerstva s roditeljima

Partnerstvo roditelja i učitelja bitno je za ostvarivanje dobrobiti djeteta. Budući da je škola odgojno-obrazovna ustanova, osim što obrazuje dijete, ona ga i odgaja. Roditelji djeteta trebaju pomoći učiteljima u njegovu obrazovanju. Kako bi odgoj bio bolji, a obrazovanje što uspješnije potrebna je suradnja i partnerstvo između roditelja i učitelja. Cilj je istraživanja utvrditi kolegije na učiteljskim studijima koji se bave tematikom partnerstva i kompetencije budućih učitelja za uspostavu i održavanje partnerskih odnosa s roditeljima. U istraživanju su prikazani razlozi zbog kojih će studenti petih godina uspostaviti partnerstvo s roditeljima, načini na koje će to učiniti, kompetencije koje odgojno-obrazovni djelatnik treba razviti za uspostavljanje partnerstva s roditeljima, njihova očekivanja o uključivanju roditelja u aktivnosti te zadovoljstvo svojim obrazovanjem tijekom studija u području uspostave partnerstva s roditeljima. U istraživanju su sudjelovala 83 studenta pete godine učiteljskih studija u Osijeku, Slavonskom Brodu, Zagrebu, Puli i Rijeci. Studenti koji su sudjelovali u popunjavanju ankete samoprocijenili su da se ne osjećaju kompetentnima za uspostavu partnerstva s roditeljima i da je tijekom studija potrebno puno više pozornosti posvetiti tome području. Analizom sadržaja utvrdili smo da se kolegiji na učiteljskim studijima u Osijeku, Zagrebu, Rijeci, Puli i Slavonskom Brodu razlikuju po brojnosti i sadržaju kolegija, odnosno da Učiteljski studiji u Osijeku i Slavonskom Brodu imaju najviše kolegija o partnerstvu.

budući učitelji, partnerstvo, roditelji, suradnja

nije evidentirano

engleski

Future teachers' self-evaluation of their parent-communication competence

nije evidentirano

future teachers, partnership, parents, cooperation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

85

28.06.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija