Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoške kompetencije studenata učiteljskih studija (CROSBI ID 442097)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kulundžić, Barbara Pedagoške kompetencije studenata učiteljskih studija / Brust Nemet, Maja (mentor); Osijek, Republika Hrvatska, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2021

Podaci o odgovornosti

Kulundžić, Barbara

Brust Nemet, Maja

hrvatski

Pedagoške kompetencije studenata učiteljskih studija

Polazeći od činjenica kako se u današnje vrijeme od učitelja primarnog obrazovanja očekuje posjedovanje niza različitih kompetencija među kojima su i pedagoške kompetencije ovaj rad se temelji na istraživanju provedenom sa studentima završnih godina učiteljskih studija u Republici Hrvatskoj, odnosno na njihovoj samoprocjeni posjedovanja pedagoških kompetencija potrebnih za obavljanje budućeg zanimanja. U prvom dijelu rada sažimanjem relevantne literature definirani su i pobliže objašnjeni pojmovi kompetencije, uloge učitelja u odgojno – obrazovnom procesu te ponajviše pedagoške kompetencije koje svaki učitelj treba posjedovati. Provedeno je transverzalno, primijenjeno, istraživanje sadašnjosti koje je za cilj imalo utvrditi razinu pedagoških kompetencija kod studenata učiteljskih studija Republike Hrvatske, utvrditi brojnost pedagoških kolegija na učiteljskim studijima te odrediti postoji li povezanost između brojnosti pedagoških kolegija i razine razvijenosti pedagoških kompetencija, kao i povezanost prosjeka ocjene s razinom razvijenosti pedagoških kompetencija kod studenata završnih godina učiteljskih studija, odnosno studenata Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, odsjeku Učiteljskog fakulteta Zagreb u Čakovcu te Učiteljskog studija u Slavonskom Brodu. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem pokazuju kako se većina studenata, neovisno o mjestu studiranja, modulu za koji su se opredijelili ili prosjeku ocjena studija, samoprocjenjuje da posjeduje razvijen dio pedagoških kompetencija, ali ne sve pedagoške kompetencije za koje se smatraju da je posjedovanje istih nužno. Isto tako ne postoji povezanost između brojnosti pedagoških kolegija na pojedinim studijima s razinom pedagoške kompetentnosti studenata tog studija.

pedagoške kompetencije, studenti završnih godina Učiteljskih studija, pedagoški kolegiji

nije evidentirano

engleski

Pedagogical competences of teacher education students

nije evidentirano

final year students of Faculty of Teacher Education, pedagogical competencies, pedagogical courses

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

05.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek, Republika Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice