Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastava na daljinu i načini poučavanja materinskog jezika tijekom pandemije (CROSBI ID 705102)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Krumes, Irena ; Pongračić, Luka ; Marinac, Ana Maria Nastava na daljinu i načini poučavanja materinskog jezika tijekom pandemije // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.). 2021. str. 795-806

Podaci o odgovornosti

Krumes, Irena ; Pongračić, Luka ; Marinac, Ana Maria

hrvatski

Nastava na daljinu i načini poučavanja materinskog jezika tijekom pandemije

Početkom 2020. svijet je pogodila globalna epidemija radi koje se nastava u većini europskih država odvijala na daljinu. U Republici Hrvatskoj su učenici i nastavnici na svim razinama obrazovanja nekoliko mjeseci polazili nastavu na daljinu za što mnogi od njih nisu bili dovoljno metodički pripremljeni, a niti tehnički opremljeni. Za potrebe istraživanja konstruiran je i proveden upitnik o načinu provođenja nastave Hrvatskog jezika na daljinu u 2020. godini. Glavni je cilj ovoga istraživanja ustanoviti na koji se način odvijala nastava na daljinu i na koji način su se prenosili nastavni sadržaji određenih nastavnih područja unutar nastavnog predmeta Hrvatski jezik: književnost (lektira), jezik, medijska kultura, a posebno početno čitanje i pisanje (1. i 2. razred osnovne škole). Specifični su ciljevi bili provjeriti na koje su načine učitelji i nastavnici provodili nastavu pojedinog područja, u kojoj mjeri i u koja područja su utrošili najviše vremena za poučavanje te u kojim područjima su učenici pokazali najslabije rezultate. Upitnik je bio postavljen mrežno te su ga sudionici ispunjavali anonimno, a ukupno je sudjelovalo 170 učitelja razredne nastave te učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika. Rezultati pokazuju da su tijekom nastave na daljinu učitelji i nastavnici Hrvatskog jezika najmanje poučavali sadržaje iz područja medijske kulture. Prema procjeni nastavnika najniže rezultate učenja pokazali su učenici na području jezika, a nastavnici su u nastavi na daljinu najviše vremena proveli poučavajući sadržaje iz književnosti.

Hrvatski jezik ; materinski jezik ; nastava na daljinu ; poučavanje književnosti ; poučavanje materinskoga jezika ; poučavanje lektire

nije evidentirano

engleski

Distance learning and ways of teaching the mother tongue during a pandemic

nije evidentirano

Croatian language ; mother tongue ; distance learning ; literature teaching ; mother tongue teaching ; reading instruction.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

795-806.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Improving the quality of life of children and youth

Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina

Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih

1986-9886

Podaci o skupu

XII. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih"

predavanje

25.06.2021-27.06.2021

Sunčana obala, Bugarska

Povezanost rada

Kroatologija, Obrazovne znanosti, Pedagogija