Metrijske karakteristike testa za procjenu učenja novog motoričkog znanja u predškolske djece (CROSBI ID 705083)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Plazibat, Kristian ; Župan Tadijanov, Daria ; Vidranski Tihomir
hrvatski
Metrijske karakteristike testa za procjenu učenja novog motoričkog znanja u predškolske djece
Cilj ovo istraživanja bio je konstruirati i utvrditi metrijske karakteristike testa za procjenu usvajanja novih motoričkih znanja kod djece predškolske dobi kako bi se definirali potrebno vrijeme za usvajanje novog jednostavnog motoričkog zadatka. Istraživanje je provedeno za potrebe procjene brzine učenja na 20 ispitanika, prosječne dobi od 5 do 6 godina u dječjem vrtiću "Prečko". Za procjenu pouzdanosti mjernog istrumenta i objektivnosti triju ekspertnih mjeritelja primjenjena je metoda provjere interne konzistencije Pearsonovim koeficijentom interkorelacijemeđu česticama. Stupanj slaganja mjeritelja za procjenu brzine izvedbe jednog motoričkog znanja izrazio se koeficijentom Cronbahova alfa te se proveo u četiri točke procjene. Dobiveni rezultati jasno pokazuju da je mjerni instrument za procjenu učenja novog motoričkog znanja pouzdan i objektivan.
konstrukcija i validacija, motorički razvoj, motoričko učenje, predškolska dob
nije evidentirano
engleski
Metric characteristics of test for assessing learning new motor skills in preschool children
nije evidentirano
construction and validation, motor development, motor learning, preschool age
nije evidentirano
Podaci o prilogu
578-585.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji
Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-317-063-3
Podaci o skupu
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
poster
23.06.2021-26.06.2021
Zadar, Hrvatska