Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Provođenje međupredmetnog povezivanja Glazbene kulture i drugih predmeta u razrednoj i predmetnoj nastavi (CROSBI ID 442036)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vodopić, Ivan Provođenje međupredmetnog povezivanja Glazbene kulture i drugih predmeta u razrednoj i predmetnoj nastavi / Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir (mentor); Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, . 2021

Podaci o odgovornosti

Vodopić, Ivan

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

hrvatski

Provođenje međupredmetnog povezivanja Glazbene kulture i drugih predmeta u razrednoj i predmetnoj nastavi

Nastava koja učenicima daje široki spektar mogućnosti za postizanje boljeg razumijevanja nastavnih sadržaja i pristup nastavnom sadržaju sa šireg aspekta je integrirana (interdisciplinarna) nastava. Takav suvremeni odgojno-obrazovni pristup postaje zahtjev nastave svakog pojedinog nastavnog predmeta. Nastava glazbe pruža mnoštvo mogućnosti pri međupredmetnom povezivanju koje je ostvarivo u razrednoj nastavi, ali i u predmetnoj nastavi Glazbene kulture. U okviru ovog rada provedeno je istraživanje na uzorku od 67 učitelja razredne nastave i učitelja predmetne nastave Glazbene kulture na razini Vukovarsko-srijemske županije, Osječko-baranjske županije te Virovitičko-podravske županije. Anonimnim anketnim upitnikom ispitana su mišljenja učitelja o provođenju međupredmetnog povezivanja Glazbene kulture i drugih predmeta u osnovnoj školi te je utvrđeno u kojoj se mjeri provodi povezivanje Glazbene kulture i drugih predmeta u osnovnoj školi. Rezultati su pokazali kako učitelji predmetne nastave Glazbene kulture i učiteljice razredne nastave u značajnoj mjeri provode međupredmetno povezivanje Glazbene kulture i drugih predmeta, većina to čini najmanje jedanput tjedno koristeći pri tomu različite vrste glazbe. Povezivanje se podjednako provodi u svim razredima i s velikim brojem predmeta, a naglasak je na slušanju, pjevanju i glazbenim igrama/pokretu i plesu uz glazbu. Također, povezivanje se provodi podjednako tijekom svih dijelova nastavnog sata i služi kao motivacija, za bolje razumijevanje sadržaja, sredstvo za opuštanje i sl. Učitelji su mišljenja kako međupredmetno povezivanje Glazbene kulture i drugih predmeta pozitivno utječe na motivaciju učenika, čini nastavu zanimljivijom, nije zahtjevno za izvođenje, može se provoditi na različite načine, smanjuje stres kod učenika, potiče njihovu kreativnost i omogućava lakše prenošenje znanja. Očekuje se kako će rezultati ovog istraživanja doprinijeti napretku u planiranju i provođenju međupredmetnog povezivanja Glazbene kulture i drugih predmeta u osnovnoj školi.

Glazbene kulture, međupredmetno i predmetno povezivanje, interdisciplinarnost, nastavni sadržaji

nije evidentirano

engleski

Implementation of interdisciplinary connection of Music Culture and other subjects in primary education and subject teaching

nije evidentirano

Implementation of interdisciplinary connection of Music Culture and other subjects in primary education and subject teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

07.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Glazbena umjetnost