Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135804

Virtualno okruženje u odgoju i obrazovanju djece s govorno - jezičnim poremećajima ili/i oštećenjem sluha - izazovi suvremene nastave i rehabilitacije


Bakota, Koraljka; Pavičić Dokoza, Katarina
Virtualno okruženje u odgoju i obrazovanju djece s govorno - jezičnim poremećajima ili/i oštećenjem sluha - izazovi suvremene nastave i rehabilitacije // Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanji, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2021. str. 397-408 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1135804 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Virtualno okruženje u odgoju i obrazovanju djece s govorno - jezičnim poremećajima ili/i oštećenjem sluha - izazovi suvremene nastave i rehabilitacije
(Virtual environment in the upbringing and education of children with speech and language difficulties and/or hearing impairment - challenges of modern teaching and rehabilitation)

Autori
Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanji, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2021, 397-408

Skup
XII Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“

Mjesto i datum
Sunny Beach, Bugarska, 25-27.6.2021

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
on-line nastava ; učenici s govorno-jezičnim teškoćama ; učenici s oštećenjem sluha
(online teaching ; students with speech and language difficulties ; students with hearing impairment)

Sažetak
Prelaskom na on-line nastavu u vrijeme pandemije, stručni suradnici, logopedi, audiorehabilitatori, našli su se pred izazovima jer su se javile potrebe za novim metodama rada i izradom prilagođenih on-line nastavnih sadržaja. Novi obrasci komunikacije, kako između odgojno- obrazovnih djelatnika i učenika, tako i između njih i roditelja, otvorili su i nove izazove. U istraživanju provedenom u Poliklinici SUVAG, ispitivanjem verbotonalnih učitelja, logopeda i audiorahabilitatora a u svrhu poboljšanja nastave na daljinu i telerehabilitacije za učenike s oštećenjem sluha i/ili govora, istražile su se prilagodbe i novi oblici didaktičko/ metodičkog i rehablitacijskog rada. U istraživanju se koristio upitnik koji se sastojao se od 2 dijela: 1. Uz Upute o načinu rješavanja upitnika i potvrdu Suglasnosti za sudjelovanje u istraživanju, u prvome dijelu Upitnika ispitanici su odgovarali na pitanja vezana za demografske podatke i 2. dio Upitnika je konstruiran za ispitivanju metoda rada u on–line nastavi i telerehabilitaciji. Korištena je skala Likertovog tipa. Upitnik se sastojao od 15 tvrdnji i ispitanici su ga ispunjavali on-line. U ispitivanju je sudjelovalo 50 djelatnika Poliklinike SUVAG. Istraživanje je pokazalo da postoje mnogi preduvjeti koji se trebaju zadovoljiti da bi se osiguralo uspješno provođenje on-line nastave te da dio tradicionalnih oblika nastave koji se primjenjuju „licem u lice“ nije moguće primjenjivati u on- line nastavi. U radu su pokazani novi oblici rada koji su se u on-line nastavi i telerehabilitaciji pokazali učinkovitima

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Logopedija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Citiraj ovu publikaciju

Bakota, Koraljka; Pavičić Dokoza, Katarina
Virtualno okruženje u odgoju i obrazovanju djece s govorno - jezičnim poremećajima ili/i oštećenjem sluha - izazovi suvremene nastave i rehabilitacije // Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanji, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2021. str. 397-408 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bakota, K. & Pavičić Dokoza, K. (2021) Virtualno okruženje u odgoju i obrazovanju djece s govorno - jezičnim poremećajima ili/i oštećenjem sluha - izazovi suvremene nastave i rehabilitacije. U: Nikolić, M. & Vantić-Tanji, M. (ur.)Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik.
@article{article, year = {2021}, pages = {397-408}, keywords = {on-line nastava, u\v{c}enici s govorno-jezi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}enici s o\v{s}te\'{c}enjem sluha}, title = {Virtualno okru\v{z}enje u odgoju i obrazovanju djece s govorno - jezi\v{c}nim poreme\'{c}ajima ili/i o\v{s}te\'{c}enjem sluha - izazovi suvremene nastave i rehabilitacije}, keyword = {on-line nastava, u\v{c}enici s govorno-jezi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}enici s o\v{s}te\'{c}enjem sluha}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Sunny Beach, Bugarska} }
@article{article, year = {2021}, pages = {397-408}, keywords = {online teaching, students with speech and language difficulties, students with hearing impairment}, title = {Virtual environment in the upbringing and education of children with speech and language difficulties and/or hearing impairment - challenges of modern teaching and rehabilitation}, keyword = {online teaching, students with speech and language difficulties, students with hearing impairment}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Sunny Beach, Bugarska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font