Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 705024)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Župan Tadijanov, Daria ; Alpeza, Jasenko ; Župan, Mia Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 318-325

Podaci o odgovornosti

Župan Tadijanov, Daria ; Alpeza, Jasenko ; Župan, Mia

hrvatski

Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju

Cilj ovoga rada bio je ispitati stavove nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s različitim teškoćama u redoviti obrazovni sustav. Uzorak ispitanika se sastojao od ukupno 46 nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture iz osnovnih i srednjih škola na području Osječko-baranjske županije. U istraživanju je, pomoću anketnog upitnika, primijenjena skala stavova nastavnika prema integraciji djece s teškoćama. Ispitivanjem je utvrđeno kako 28% nastavnika ima negativan stav, dok njih 72% ima u pozitivan stav prema integraciji djece s teškoćama u razvoju u redoviti obrazovni sustav. Nadalje, najnegativniji stav je uočen prema integraciji djece s mentalnom retardacijom, a najpozitivniji stav kod djece s tjelesnim oštećenjima. Također, u velikom postotku nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture pokazuju negativan stav prema materijalnim uvjetima u kojima provode integraciju djece s teškoćama u razvoju. Uočeni rezultati ukazuju na to da su nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture osvijestili važnosti integracije djece s teškoćama u razvoju. Bez obzira na negativne stavove koji su uočeni prema integraciji djece s mentalnom retardacijom te nepovoljnim materijalnim uvjetima, pozitivno je da nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture pokazuju pozitivan stav i spremnost na daljnju edukaciju.

integracija, inkluzija, djeca s teškoćama u razvoju

nije evidentirano

engleski

Teacher attitudes to physical education of Osijek-baranja county towards the integration of children with disabilities

nije evidentirano

integration, inclusion, children with disabilities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

318-325.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji

Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

978-953-317-064-0

Podaci o skupu

29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

predavanje

23.06.2021-26.06.2021

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija

Poveznice