Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 705024)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Župan Tadijanov, Daria ; Alpeza, Jasenko ; Župan, Mia
hrvatski
Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju
Cilj ovoga rada bio je ispitati stavove nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s različitim teškoćama u redoviti obrazovni sustav. Uzorak ispitanika se sastojao od ukupno 46 nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture iz osnovnih i srednjih škola na području Osječko-baranjske županije. U istraživanju je, pomoću anketnog upitnika, primijenjena skala stavova nastavnika prema integraciji djece s teškoćama. Ispitivanjem je utvrđeno kako 28% nastavnika ima negativan stav, dok njih 72% ima u pozitivan stav prema integraciji djece s teškoćama u razvoju u redoviti obrazovni sustav. Nadalje, najnegativniji stav je uočen prema integraciji djece s mentalnom retardacijom, a najpozitivniji stav kod djece s tjelesnim oštećenjima. Također, u velikom postotku nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture pokazuju negativan stav prema materijalnim uvjetima u kojima provode integraciju djece s teškoćama u razvoju. Uočeni rezultati ukazuju na to da su nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture osvijestili važnosti integracije djece s teškoćama u razvoju. Bez obzira na negativne stavove koji su uočeni prema integraciji djece s mentalnom retardacijom te nepovoljnim materijalnim uvjetima, pozitivno je da nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture pokazuju pozitivan stav i spremnost na daljnju edukaciju.
integracija, inkluzija, djeca s teškoćama u razvoju
nije evidentirano
engleski
Teacher attitudes to physical education of Osijek-baranja county towards the integration of children with disabilities
nije evidentirano
integration, inclusion, children with disabilities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
318-325.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji
Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-317-064-0
Podaci o skupu
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
23.06.2021-26.06.2021
Zadar, Hrvatska