Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje matematike) (CROSBI ID 705008)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Baranović, Nives ; Antunović-Piton, Branka
hrvatski
Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje matematike)
U prvom dijelu radionice sudionici su, na primjeru odabranog problemskog zadatka s rastućim uzorkom primjerenom za rad s učenicima viših razreda osnovne škole, upoznali faze i aktivnosti koje su ključne pri određivanju općih pravila i njihovih ekvivalentnih zapisa. Posebno su razmatrane različite strategije rješavanja te različiti oblici zaključivanja i vrste generalizacija koji se mogu razviti pri rješavanju sličnih zadataka kao i ekvivalentnost općih pravila. U drugom dijelu radionice, nakon što su sudionici samostalno rješavali slične zadatke, povedena je rasprava o njihovim uradcima te dotadašnjem iskustvu. Također su razmatrani rezultati istraživanja s učenicima na natjecanju iz matematike i s učenicima u srednjoj školi, koji su neposredno provedeni. U trećem dijelu radionice, razmatrane su mogućnosti kako svaki učitelj može samostalno kreirati problemski zadatak s rastućim uzorkom za odgovarajući uzrast primjeren uzrastu s kojim radi.
algebarsko mišljenje, funkcijsko mišljenje, geometrijsko mišljenje, geometrijski uzorak, rješavanje problema
nije evidentirano
engleski
Algebraic and functional thinking development through the problem-solving process with growing patterns (Workshop for math teachers)
nije evidentirano
algebraic thinking, functional thinking, geometric thinking, geometric pattern, problem solving
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2021.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice
radionica
27.05.2021-28.05.2021
Split, Hrvatska