Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave) (CROSBI ID 705007)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Antunović-Piton, Branka ; Baranović, Nives Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave). 2021

Podaci o odgovornosti

Antunović-Piton, Branka ; Baranović, Nives

hrvatski

Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave)

U prvom dijelu radionice sudionici su, na primjeru odabranog problemskog zadatka s rastućim uzorkom primjerenom za rad s učenicima nižih razreda osnovne škole, upoznali faze i aktivnosti koje su ključne pri određivanju općih pravila i njihovih ekvivalentnih zapisa. Posebno su razrađene prve faze i aktivnosti jer su one neophodne za uvođenje učenika u algebarsko i funkcijsko mišljenje. Također su razmatrane različite strategije rješavanja te različiti oblici zaključivanja i vrste generalizacija koji se mogu razviti pri rješavanju sličnih zadataka. U drugom dijelu radionice, sudionicu su se okušali u samostalnom rješavanju sličnog zadatka te primjeni razmatranog. Nakon analize uradaka, u trećem dijelu radionice, razmatrane su mogućnosti kako svaki učitelj može samostalno kreirati problemski zadatak s rastućim uzorkom za odgovarajući uzrast primjeren uzrastu s kojim radi.

algebarsko mišljenje, funkcijsko mišljenje, geometrijsko mišljenje, geometrijski uzorak, rješavanje problema

nije evidentirano

engleski

Algebraic and functional thinking development through the problem-solving process with growing patterns (Workshop for primary school teachers)

nije evidentirano

algebraic thinking, functional thinking, geometric thinking, geometric pattern, problem solving

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2021.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice

radionica

27.05.2021-28.05.2021

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika, Obrazovne znanosti