Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave) (CROSBI ID 705007)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Antunović-Piton, Branka ; Baranović, Nives
hrvatski
Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave)
U prvom dijelu radionice sudionici su, na primjeru odabranog problemskog zadatka s rastućim uzorkom primjerenom za rad s učenicima nižih razreda osnovne škole, upoznali faze i aktivnosti koje su ključne pri određivanju općih pravila i njihovih ekvivalentnih zapisa. Posebno su razrađene prve faze i aktivnosti jer su one neophodne za uvođenje učenika u algebarsko i funkcijsko mišljenje. Također su razmatrane različite strategije rješavanja te različiti oblici zaključivanja i vrste generalizacija koji se mogu razviti pri rješavanju sličnih zadataka. U drugom dijelu radionice, sudionicu su se okušali u samostalnom rješavanju sličnog zadatka te primjeni razmatranog. Nakon analize uradaka, u trećem dijelu radionice, razmatrane su mogućnosti kako svaki učitelj može samostalno kreirati problemski zadatak s rastućim uzorkom za odgovarajući uzrast primjeren uzrastu s kojim radi.
algebarsko mišljenje, funkcijsko mišljenje, geometrijsko mišljenje, geometrijski uzorak, rješavanje problema
nije evidentirano
engleski
Algebraic and functional thinking development through the problem-solving process with growing patterns (Workshop for primary school teachers)
nije evidentirano
algebraic thinking, functional thinking, geometric thinking, geometric pattern, problem solving
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2021.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice
radionica
27.05.2021-28.05.2021
Split, Hrvatska