Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara (CROSBI ID 441991)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kadi, Valentina
Malbašić, Ivan
hrvatski
Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara
Suvremena poduzeća izučavaju različite načine pomoću kojih mogu unaprijediti svoje poslovanje. Jedan od načina da bi se učinkovitije upravljalo organizacijom i unaprijedilo postojeće stanje je provedba analize organizacijskog ponašanja poduzeća. Teorijski koncepti organizacijskog ponašanja detaljno objašnjeni kroz elemente obuhvaćaju prvi dio rada. Analiza organizacijskog ponašanja stvarnog poduzeća provodi se u dvije faze - dijagnostička i terapijska. Na temelju istraživanja u stvarnom poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara konkretizira se organizacija, što je suština dijagnostičke faze, dok je suština terapijske faze predlaganje postojećeg organizacijskog ponašanja. Istraživanje prikazuje praktično usmjerenje za menadžment poduzeća kako bi mogao svoje poslovanje unaprijediti kroz proučavanje, razumijevanje i usmjeravanje ponašanja djelatnika u organizaciji. Struktura rada raspodijeljena je na način da obuhvaća: uvod, teorijski dio, metode za provedbu istraživanja koje uključuju uzorak ispitanika te mjerne instrumente, stvaran primjer iz organizacije, interpretaciju rezultata, prijedloge za poboljšanje, zaključak, smjernice za daljnja istraživanja, popis literature i mjerne instrumente koji čine priloge.
motivacija, organizacijska kultura, pozivni centri, grupna dinamika, organizacijske vrijednosti, organizacijsko ponašanje, upravljanje stresom
nije evidentirano
engleski
Analysis of organizational behavior in the company from the call centers sector
nije evidentirano
motivation, organizational culture, call centers, group dynamics, organizational values, organizational behavior, stress management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
07.07.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Varaždin