Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o stručno-pedagoškoj praksi u osnovnoj školi (CROSBI ID 441950)

Ocjenski rad | diplomski rad

Balić, Melani Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o stručno-pedagoškoj praksi u osnovnoj školi / Topolovčan, Tomislav (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Balić, Melani

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o stručno-pedagoškoj praksi u osnovnoj školi

Studenti Učiteljskog fakulteta osim što stječu teorijska znanja o odgoju i obrazovanju, duţni su odraditi stručno-pedagošku praksu u jednoj od osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Cilj je stručno-pedagoške prakse omogućiti studentu neposredni uvid u odgojno-obrazovni rad škole i rad učitelja mentora te ostvarivanje svrhe i zadaća nastave u niţim razredima osnovne škole, primjena različitih teorijskih znanja u nastavi i izvannastavnim aktivnostima kao i praćenje rada učenika s posebnim potrebama s naznakom stvaranja kompetentnih učitelja u svim mogućim radnim situacijama (Pušić, Sablić i Škugor, 2019). Trajanje i opterećenje vezano uz kolegij Stručno-pedagoška praksa razlikuje se od studija do studija u Hrvatskoj (od 4 do 13 tjedana tijekom pet studijskih godina). UsporeĎujući to s nekim od europskih drţava (Italija, Engleska, Irska, Švicarska) gdje stručno-pedagoška praksa traje od 24 do 32 tjedana, zaključujemo da je to daleko ispod europskog prosjeka. Za potrebe pisanja ovoga rada, provedeno je online istraţivanje putem aplikacije Google docs kako bi se ispitalo mišljenje studenata Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o stručno-pedagoškoj praksi u osnovnoj školi. Istraţivanju je pristupilo 87 ispitanika (N = 87). Nakon obrade podataka, potvrĎeno je kako ne postoji statistički značajna razlika u mišljenju studenata o stručno-pedagoškoj praksi prema spolu, mjestu studiranja, studijskoj godini, ţupaniji u kojoj se obavljala stručno-pedagoška praksa ili pak mjestu gdje se škola nalazi (urbana ili ruralna sredina). U posljednjem dijelu upitnika bilo je postavljeno pet otvorenih pitanja u kojima su studenti mogli izraziti svoje (ne)zadovoljstvo sa stručno-pedagoškom praksom. Prema odgovorima, zaključeno je da studenti smatraju stručno-pedagošku praksu jednim od najvaţnijih segmenata tijekom svog studija te da bi joj se trebao povećati fond sati kao i količina zadataka koje studenti trebaju izvršiti tijekom hospitacije. Nedostatak ovog istraţivanja je vrlo nizak uzorak. Poveća li se uzorak ispitanika moguće je da će se promijeniti i rezultati, stoga ova problematika ostaje otvorena za buduća istraţivanja.

stručno-pedagoška praksa, studenti Učiteljskog fakulteta, mišljenja studenata

nije evidentirano

engleski

Opinions of the Faculty of Teacher Education's students about the Professional-pedagogical Practice in Primary School

nije evidentirano

: professional-pedagogical practice, Faculty of Teacher Education's students, students opinions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

05.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija