Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje igrom u nastavi primarnog i nižeg sekundarnog obrazovanja (CROSBI ID 441949)

Ocjenski rad | diplomski rad

Herman, Sara Učenje igrom u nastavi primarnog i nižeg sekundarnog obrazovanja / Topolovčan, Tomislav (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Herman, Sara

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Učenje igrom u nastavi primarnog i nižeg sekundarnog obrazovanja

Idu li učenje i igra zajedno? Igra nam je poznata od kad znamo za sebe. Još od malih nogu, prvo što naučimo je igrati se. Igra se pojavljuje još u starim kulturama, starom Rimu i staroj Grčkoj. Predstavlja važnu ulogu u čovjekovu životu. Ukrašava, ne samo djetetov život, već život svakog čovjeka. Igra nije samo razonoda koju koristimo u slobodnom vremenu. Igra je mnogo više. Pomoću igre dijete napreduje, uči, proučava, istražuje, bude odgajano i na kraju zabavlja. Dakle, ne koristimo je samo u slobodnom vremenu već i u vremenu provedenom u školi. Iako su tijekom povijesti mnogi smatrali da igri nije mjesto u školi već isključivo u slobodnom vremenu, danas se igra sve više koristi u primarnom obrazovanju. Još uvijek ćemo na igru češće naići u primarnom obrazovanju nego li u nižem sekundarnom, ali se, u odnosu na povijest, svakako povećao udio korištenja igara u nastavi. Igra motivira učenike i pomaže im vratiti pažnju na ono što je važno. Također, ona potiče učenike na aktivnost i sudjelovanje. Dakle, učenik prestaje biti osoba koja pasivno sluša učiteljevo predavanje i postaje osoba koja aktivno sudjeluje u nastavnom procesu. Za igru je potrebna učiteljeva kreativnost, volja i želja za osmišljavanjem novih igara. Igra pruža učitelju mogućnost poboljšanja svog rada, učitelj također stječe nova znanja i iskustva kroz igre, ne samo osmišljavajući ih već i igrajući ih s učenicima. Cilj ovog rada jest prikazati važnost igre u nastavnom procesu, učenju, ali i razvoju djeteta.

igra, učenje, učitelj, učenik, nastava, primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Learning through play in teaching primary and lower secondary education

nije evidentirano

: play, learning, teacher, student, teaching, primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

05.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija