Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poznavanje učitelja o alternativnih školama (CROSBI ID 441947)

Ocjenski rad | diplomski rad

Martinez, Katarina Poznavanje učitelja o alternativnih školama / Topolovčan, Tomislav (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Martinez, Katarina

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Poznavanje učitelja o alternativnih školama

U ovom diplomskom radu ukratko su prikazane neke od vrsta alternativnih škola koje postoje. Alternativne škole su vrste privatnih škola i, kao što sam naziv govori, to su drugačije škole, one koje nisu uobičajene. Neke od takvih škola su Waldorfska škola, Montessori škola, škola Celestina Freineta, škola Petera Petersena poznata pod nazivom Jenna-plan, Summerhill, Slobodna škola u Bochumu i jedna škola koja se izvorno nalazila u RH, a to je Ogledna šumska narodna škola na Tuškancu. Svaka od ovih škola koristi se autentičnim metodama. Uglavnom, cilj im je da je dijete slobodno, kreativno, samopouzdano i da samo uči, bez da se boji pitati za pomoć. Na temelju ovih škola i njihovih metoda, željelo se istražiti jesu li i koliko učitelji upoznati njima. Rad prikazuje koriste li se ovakvim metodama čak i ako nisu njima upoznati te postoji li razlika u njihovom korištenju s obzirom na mjesto rada.

alternativne škole, metode učenja i poučavanja, učitelji, nastava, osnovna škola

nije evidentirano

engleski

Teachers' knowledge of alternative schools

nije evidentirano

alternative schools, teaching and learning methods, teachers, teaching, primary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

05.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija