Verbalna i neverbalna komunikacija u nastavi (CROSBI ID 441942)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurenec, Katarina
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Verbalna i neverbalna komunikacija u nastavi
Jedan od važnijih aspekata ljudskog društva je komunikacija. Ona povezuje članove društva i bez nje ne bi mogli funkcionirati. Da bi jedna zajednica, kao što je naprimjer škola, mogla funkcionirati bez smetnji, potrebna je zdrava komunikacija. Učitelj koji je svjestan svog poziva trebao bi moći vladati svojim razredom, imati kvalitetan razgovor s učenicima te bi trebao vješto kontrolirati svoje riječi i tijelo. Cilj ovog rada je pokazati kako ljudi komuniciraju općenito, ali s posebnim naglaskom na komunikaciju u školi. Svaki pojedinac u školi, učenik ili učitelj, ima svoju ulogu, cilj, namjeru te osjećaje i misli. To se ispoljava na dva načina, a to su verbalni i neverbalni. Kod komunikacije s učenicima važno je biti svjestan onoga što se izgovara te kakav je naš vanjski izgled kada ih poučavamo. Toplina, bliskost i lijepa riječ su ključ za uspješan nastavni sat i za zdrav odnos sa svojim učenicima. Cilj je uključiti sve učenike u interakciju te ih potaknuti na međusobno uvažavanje, prihvaćanje, zainteresirati ih za razgovor i uključenost u društvo. Tijekom nastave često se koriste neverbalni znakovi. Oni su zapravo nama urođeni te ih koristimo nesvjesno. Neverbalni znakovi čine od 60% - 70% ljudske komunikacije. Važno je znati vladati svojim tijelom, ali i pročitati govor tijela sugovornika. To može veoma olakšati komunikaciju s učenicima u nastavi.
komunikacija, interakcija, neverbalni znakovi, nastava, razgovor
nije evidentirano
engleski
Verbal and nonverbal communication in teaching
nije evidentirano
communication, interaction, nonverbal signs, teaching, conversation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
05.07.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Čakovec