Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba roditeljske percepcije odgojno-obrazovnih sustava Hrvatske i Engleske (CROSBI ID 441941)

Ocjenski rad | diplomski rad

Meštrić, Antonija Usporedba roditeljske percepcije odgojno-obrazovnih sustava Hrvatske i Engleske / Topolovčan, Tomislav (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Meštrić, Antonija

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Usporedba roditeljske percepcije odgojno-obrazovnih sustava Hrvatske i Engleske

Posljednjih nekoliko desetljeća sve više se raspravlja o važnosti uključivanja roditelja u odgojno-obrazovne sustave te stvaranja partnerskog odnosa između tih dviju strana. Potrebno se osloboditi ustaljenog obrasca ponašanja prema kojem se na roditelje gleda kao na prepreku i razmišljati o njima kao ravnopravnim partnerima u odgoju i obrazovanju djece, uvažavajući pritom njihove stavove i mišljenja. Uključenost roditelja u odgojno-obrazovne sustave povezana je s nizom pozitivnih aspekata dječjeg funkcioniranja. Ovim će radom biti prikazani odgojno-obrazovni sustavi dviju europskih zemalja, Engleske i Republike Hrvatske. Engleski odgojno-obrazovni sustav već duže vrijeme slovi kao jedan od boljih u svijetu, dok su u odgojno-obrazovni sustav Republike Hrvatske, posljednjih nekoliko godina, uvedene velike promjene. U svrhu ovog diplomskog rada provedeno je istraživanje metodom intervjua čiji je cilj bio utvrditi mišljenja i iskustva roditelja o odgojno-obrazovnim sustavima Engleske i Republike Hrvatske te utvrditi postoje li razlike u njihovim stavovima i razmišljanjima. U istraživanju su sudjelovala četiri sudionika, od toga dva roditelja iz Engleske te dva roditelja iz Hrvatske. Dobiveni rezultati ukazuju da roditelji u Engleskoj pokazuju visoki interes za sve oblike suradnje s odgojno-obrazovnim sustavom ističući pritom pozitivne aspekte njihovog uključivanja. Roditelji u Hrvatskoj ističu da nema potrebe za većom suradnjom, pri čemu nedostatak vremena vide kao najznačajniju prepreku u suradnji roditelja i odgojno-obrazovnog sustava.

odgojno-obrazovni sustav, Engleska, Hrvatska, roditelji, partnerstvo

nije evidentirano

engleski

Comparison of parental perception of the educational systems of Croatia and England

nije evidentirano

educational system, England, Croatia, parents, partnership

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

05.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija