Primjena didaktičkih igara u nastavi matematike (CROSBI ID 441938)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Juras, Anamarija
Vuković, Predrag
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Primjena didaktičkih igara u nastavi matematike
Ovim radom želi se prikazati važnost uporabe igre i didaktičke igre, posebno u početnoj nastavi matematike. Na početku se objašnjava igra, važnost igre te povezanost same didaktike i Kurikuluma. Potom se navode i objašnjavaju vrste didaktičkih igara i načini na koje se one mogu iskoristiti u nastavi matematike. Istraživanjem, koje je provedeno među učiteljima i učiteljicama razredne nastave, željelo se utvrditi koriste li didaktičke igre u nastavi matematike te koje igre koriste najčešće. Također, ispitani su i stavovi o prednostima i nedostacima same didaktičke igre u nastavi te na koji način igra utječe na učenika u odgojno-obrazovnom procesu. Učitelji su isto tako imali prilike i izjasniti se na koji način mogu promijeniti korištenje didaktičkih igara i materijala. Istraživački problem izriče da učitelji razredne nastave koriste didaktičke igre u svojoj nastavi te se trude držati korak s vremenom. Nadalje, istraživanje je dokazalo da je igra učenicima vrlo važna jer ih motivira za nastavni sadržaj, a također postaju aktivniji sudionici odgojno-obrazovnog procesa.
igra, didaktička igra, nastava matematike, aktivnost učenika
nije evidentirano
engleski
Application of didactic games in mathematics teaching
nije evidentirano
game, didactic games, teaching mathematics, student activity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
05.07.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Čakovec