Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske (CROSBI ID 441928)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ivančić, Ivana Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Ivančić, Ivana

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske

Cilj diplomskog rada je utvrditi upotrebu i ulogu internog marketinga i interne komunikacije imidža u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske. Provedena je studija slučaja, a metodom dubinskih intervjua dobiveni su rezultati među zaposlenicima menadžmenta i osoblja koji pokazuju kako upotreba ovih strategija u hotelijerstvu Hrvatske nije na zavidnoj razini. Posebno je začuđujući podatak kako hotel kategorije 5 zvjezdica u kojemu je provedeno primarno istraživanje nema vlastitu misiju i viziju kao ni temeljne vrijednosti na kojima bi dodatno gradio svoj imidž, kako među zaposlenicima tako i među eksternim korisnicima njihovih usluga. Praksa internog marketinga koristi se prvenstveno u vidu participativnog menadžmenta, ekstenzivne komunikacije menadžmenta s osobljem i treninga i edukacija dok primjena marketinških tehnika interno, tretiranje poslova kao proizvoda, tehnike privlačenja najboljih zaposlenika i podrška u praksi zapošljavanja ostaju zanemarene. Unatoč tome, osoblje pokazuje pozitivne reakcije na tehnike koje se već koriste unutar hotelskog poduzeća i daju dobru naznaku koristi i nužnosti kvalitetnije eksploatacije alata koje interni marketing i interna komunikacija imidža nude. Rad pruža detaljan uvid u korištene prakse kao i usporedbu rezultata s relevantnom literaturom te usporedbu odgovora između dvaju skupina ispitanika - menadžmenta i osoblja hotelskog poduzeća.

interni marketing u hotelijerstvu ; zadovoljstvo zaposlenika, motivacija zaposlenika, interna komunikacija imidža u hotelijerstvu

nije evidentirano

engleski

Application of Internal Marketing Practices in the Hotel Industry on the Market of the Republic of Croatia

nije evidentirano

internal marketing in hospitality, employee satisfaction, employee motivation, internal branding in hospitality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

06.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija