Izazovi u održavanju laboratorijske nastave kolegija kemija i biokemija tijekom krize uzrokovane pandemijom sars-cov-2 virusa (CROSBI ID 704892)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Domjanić Drozdek, Sandra ; Feher Turković, Lana ; Kereković, Irena
hrvatski
Izazovi u održavanju laboratorijske nastave kolegija kemija i biokemija tijekom krize uzrokovane pandemijom sars-cov-2 virusa
Globalna pandemija virusa SARS-CoV-2 postavlja izazove pred sve aspekte života pa tako i poslovni. U cijelom svijetu obrazovanje se preselilo u virtualno okruženje te su nastavnici morali u izrazito kratkom periodu modificirati nastavni proces i odlučiti u kojem je smjeru najbolje krenuti kako bi kvaliteta nastave ostala na što višoj razini. Iako se za predavanja i seminare održavanje u online okruženju pokazalo kao najbolji odabir obzirom na epidemiološke mjere, pojedine oblike nastave nije moguće odraditi na taj način. Laboratorijsku nastavu čijim se provođenjem stječu mnoge vještine, trebalo je prilagoditi novim okolnostima. Vježbovna nastava kolegija Kemija i Biokemija održana je s manjim brojem studenata u grupi. Kako bi se spriječio fizički kontakt između pojedinih vježbovnih grupa, svaka je grupa imala vježbe u točno određenom danu u tjednu. Studenti su bili dužni prije dolaska u prostor Zdravstvenog veleučilišta izmjeriti temperaturu te tijekom nastave koristiti zaštitne maske. Prostor laboratorija je redovito dezinficiran. Radi što boljeg prozračivanja, tijekom izvođenja vježbi prozori laboratorija bili su širom otvoreni. Studenti su vježbovnu nastavu odradili tako da je iz pojedine vježbe odabran najznačajniji dio, proveden je manji broj ponavljanja i ispravljanja pojedinih zadataka. Određene zadatke studenti su radili u grupi, ali su u najvećoj mogućoj mjeri poticani na samostalan rad. Od studenata se očekivalo da unaprijed prouče fotografije, pisane i video materijale koji su im bili dostupni putem platforme Moodle i da riješe kemijske zadatke. Nastavu je svaki dan održavao jedan nastavnik te je na taj način onemogućen njihov međusobni kontakt u svrhu primjene protuepidemijskih mjera. Možemo biti zadovoljni ishodom jer tijekom održavanja nastave nije bilo niti jednog slučaja zaraze među nastavnicima i studentima. Nastavom u laboratoriju studenti su stekli vještine koje ne mogu usvojiti u virtualnom okruženju.
pandemija Sars-CoV-2 ; laboratorijska nastava ; kemija ; biokemija
nije evidentirano
engleski
Challenges in conducting laboratory classes in chemistry and biochemistry during the crisis caused by the sars-cov-2 virus pandemic
nije evidentirano
pandemic Sars-CoV-2 ; laboratory excercise ; chemistry ; biochemistry
nije evidentirano
Podaci o prilogu
13-13.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
20. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 6. konferencija zdravstvenih profesija: Crisis management in nursing and healthcare
poster
06.05.2021-07.05.2021
Zagreb, Hrvatska