Značajke post-milenijalaca ili generacije Z kao novih sudionika na tržištu rada (CROSBI ID 296385)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Značajke post-milenijalaca ili generacije Z kao novih sudionika na tržištu rada
Društvenim i tehnološkim razvojem mijenjaju se i značajke ljudi koji svojim međusobnim intenzivnim komuniciranjem oblikuju nove obrasce ponašanja te pogled na svijet i njegov razvoj. U posljednje vrijeme mogu se uočiti značajke ljudi rođenih od 1996. godine nadalje, a koje se naziva post- milenijalcima ili generacijom Z. Pritom se postavlja pitanje kako se ova generacija može uklopiti u zahtjeve suvremenoga poslovanja, odnosno kako njome upravljati s ciljem njihovoga doprinosa povećanju produktivnosti, efi kasnosti, efektivnosti, ali i održivosti. Generaciju Z primarno određuje njihova stopljenost s informacijsko-komunikacijskom tehnologijom te konzumacija velikoga broja informacijskih sadržaja, što dovodi i do mnogih nepovoljnih značajki poput smanjenoga raspona pozornosti. Cilj ovoga rada je utvrditi značajke generacije Z u svrhu defi niranja smjernica upravljanja ovih ljudima kao novim ljudskim kapitalom u smislu njihova učinkovitijega učenja, inoviranja, ali i postizanja cilja samoostvarenja.
Generacija Z, post-milenijalci, upravljanje ljudskim potencijalima, učenje
nije evidentirano
engleski
Characteristics of post-millennials or the generation Z as new participants in the labor market
nije evidentirano
Generation Z, post-millennials, human resource management, learning
nije evidentirano