Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zadatci više i niže kognitivne razine (CROSBI ID 296367)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Jukić Matić, Ljerka ; Alilović, Jasmina Zadatci više i niže kognitivne razine // Matematika i škola, 22 (2021), 110; 195-200

Podaci o odgovornosti

Jukić Matić, Ljerka ; Alilović, Jasmina

hrvatski

Zadatci više i niže kognitivne razine

Zadatak je osnova nastave matematike. Kakvim zadatcima izlažemo učenike, takvo znanje im i razvijamo. Ne samo znanje, već i shvaćanje o samoj prirodi matematike. Doživljavaju li učenici matematiku kao skup nepovezanih definicija, pravila i postupaka pokazuje da su često bili izloženi zadatcima u kojima se ne povezuju znanja različitih matematičkih domena. Ili da ne postoji veza između konceptualnog značenja nekog postupka i samog postupka.

zadatak ; kognitivne razine ; viša ; niža

nije evidentirano

engleski

Tasks with higher- and lower-level cognitive demand

nije evidentirano

tasks, cognitive demand ; higher level ; lower level

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (110)

2021.

195-200

objavljeno

1332-0327

1848-9869

Povezanost rada

Matematika, Pedagogija