Poticanje funkcionalnih vještina u djece s motoričkim poremećajima (CROSBI ID 441807)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kovačević, Iva-Karla
Pinjatela, Renata
hrvatski
Poticanje funkcionalnih vještina u djece s motoričkim poremećajima
Cilj ovog istraživanja je utvrditi utjecaj individualnog edukacijsko- rehabilitacijskoprogramana izvođenje funkcionalnih vještina nakon intervencije na određena područja motorke. Za potrebe istraživanja korišteni su mjerni instrumenti: 1. Funkcionalno stupnjevanje grubih motoričkih funkcija (Gross Motor Function Classification System- GMFCS) 2. Klasifikacijski sustav manualne sposobnosti (Manual Ability Classification System- MACS) 3. The ABILHAND- Kidsquestionnaire. Istraživanje je provedeno u Centru za odgoj i obrazovanje Goljak
motorički poremećaji, edukacijsko-rehabilitacijski program, fina motorika, asistivna tehnologija
nije evidentirano
engleski
Poticanje funkcionalnih vještina u djece s motoričkim poremećajima
nije evidentirano
motorički poremećaji, edukacijsko-rehabilitacijski program, fina motorika, asistivna tehnologija
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
01.07.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb