Poslovna etika i multikultura (CROSBI ID 20752)
Autorska knjiga | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vujić Vidoje, Ivaniš Marija, Bojić Bruno
hrvatski
Poslovna etika i multikultura
Budući da velik broj osoba smatra da je svrha poslovanja svakoga poslovnog subjekta (tvrtke, ne i ustanove) profit, nameće se potreba razjašnjavanja ne samo moralnog subjektiviteta svake pojedine osobe nego i uspostava moralnog kodeksa svake profesije i svakoga poslovnog subjekta. Dakako, to nije samo pitanje prava – legaliteta nego i morala – legitimiteta. Polazeći od toga da u svakome poslovnom subjektu rade ljudi koji kao instrumentarij poslovne etike ustanovljuju određene standarde i kodekse moralnog i kulturnog, nužnim se nameće potreba proučavanja i razumijevanja različitih koncepcija poslovne kulture i etike. Znanstveni i praktični problem odredili su temeljnu hipotezu koja glasi: Suvremenoj znanosti i gospodarskoj praksi potrebna je implementacija poslovne etike i kulture u svim strukturama i razinama društva te stvaranje multikulturalnoga društveno odgovornog poslovanja.
poslovna etika, profit, DOP, multikultura, poslovni i kulturni običaji
nije evidentirano
engleski
Business ethics and multiculture
nije evidentirano
Business ethics, profit, CSR, multiculture, business and cultural customs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
2012.
978-953-7842-05-5
1-291
objavljeno