Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poslovna etika i multikultura (CROSBI ID 20752)

Autorska knjiga | ostalo | domaća recenzija

Vujić Vidoje, Ivaniš Marija, Bojić Bruno Poslovna etika i multikultura. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012

Podaci o odgovornosti

Vujić Vidoje, Ivaniš Marija, Bojić Bruno

hrvatski

Poslovna etika i multikultura

Budući da velik broj osoba smatra da je svrha poslovanja svakoga poslovnog subjekta (tvrtke, ne i ustanove) profit, nameće se potreba razjašnjavanja ne samo moralnog subjektiviteta svake pojedine osobe nego i uspostava moralnog kodeksa svake profesije i svakoga poslovnog subjekta. Dakako, to nije samo pitanje prava – legaliteta nego i morala – legitimiteta. Polazeći od toga da u svakome poslovnom subjektu rade ljudi koji kao instrumentarij poslovne etike ustanovljuju određene standarde i kodekse moralnog i kulturnog, nužnim se nameće potreba proučavanja i razumijevanja različitih koncepcija poslovne kulture i etike. Znanstveni i praktični problem odredili su temeljnu hipotezu koja glasi: Suvremenoj znanosti i gospodarskoj praksi potrebna je implementacija poslovne etike i kulture u svim strukturama i razinama društva te stvaranje multikulturalnoga društveno odgovornog poslovanja.

poslovna etika, profit, DOP, multikultura, poslovni i kulturni običaji

nije evidentirano

engleski

Business ethics and multiculture

nije evidentirano

Business ethics, profit, CSR, multiculture, business and cultural customs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2012.

978-953-7842-05-5

1-291

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Filozofija, Interdisciplinarne društvene znanosti