Strateško planiranje političkih odnosa s javnostima (CROSBI ID 441804)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bjeliš, Nevena
Luić, Ljerka
hrvatski
Strateško planiranje političkih odnosa s javnostima
Politički odnosi s javnostima proces su upravljanja kojim politički akteri uz pomoć učinkovite komunikacije i aktivnosti, utječu, uspostavljaju, izgrađuju i održavaju dobre političke odnose s ciljanim javnostima kako bi ostvarili svoje ciljeve i osigurali svoju reputaciju. Istovremeno, strateško planiranje u odnosima s javnostima podrazumijeva dugoročno planiranje i donošenje odluka o ciljevima programa, prepoznavanje ključnih javnosti, utvrđivanje politike koja će upravljati odabirom strategija te određivanje samih strategija djelovanja te su u kontekstu ovoga rada u međusoban odnos stavljene ove dvije pozicije kako bi se istražilo strateško planiranje političkih odnosa s javnostima. Strateško planiranje koje uključuje devet koraka ključnih za kreiranje strateškog plana prikazano je kroz kontekst dijela političkih odnosa s javnostima kako bi se razumjela kompleksnost ove grane odnosa s javnostima. Kroz intervju i anketni upitnik ispitane su hipoteze rada, a rezultati su pokazali kako politički akteri koriste strateško planiranje u odnosima s javnostima, ali se na nezavidnoj razini posvećuju komuniciranju na internetu i društvenim mrežama, što je dugoročno nužno za ostvarivanje političkih rezultata među ciljanom javnosti mlađih generacija koje će tek birati svoje kandidate na izborima.
politički odnosi s javnostima ; strateško planiranje ; ciljana javnost ; politički rezultati
nije evidentirano
engleski
Strategic planning of political public relations
nije evidentirano
political public relations ; strategic planning ; target public ; political results
nije evidentirano
Podaci o izdanju
74
25.03.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin