Stavovi učenika i studenata o nastavi TZK na daljinu u vrijeme bolesti COVID-19 (CROSBI ID 704694)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šunda, Mirela ; Antekolović, Josipa ; Baščevan Alen
hrvatski
Stavovi učenika i studenata o nastavi TZK na daljinu u vrijeme bolesti COVID-19
Kako je pojava nove COVID-19 bolesti promijenila dosadašnji, uobičajeni način izvođenja nastave TZK te uzrokovala potpuno novi pristup izvođenje iste uz implementaciju i primjenu informacijsko – komunikacijske tehnologije (IKT), primarni cilj ovoga istraživanja je ispitati pomaže li novi oblik nastava TZK učenicima i studentima da ostanu tjelesno aktivni u uvjetima ograničenog kretanja, sljedeći cilj je ispitati jesu li učenici i studenti zadovoljni ponuđenim modelom nastave TZK te postoje li razlike po dobi. Uzorak je obuhvatio ukupno 309 ispitanika (182 ž ili 58, 9%, 127m ili 41, 1%), odnosno 166 studenta (84 studentice i 82 studenta) Sveučilišta u Zagrebu starosti 20, 31 ± 0, 99 godina te 143 učenika (98 učenica i 45 učenika) gimnazije iz Slavonije prosječne dobi 16, 49 ± 1, 17. Ispitanici su anonimni upitnik ispunjavali dobrovoljno tijekom sedmog tjedna nastave na daljinu. Obrada podataka je provedena kompjutorskim statističkim programom Statistika 13.5.0.17 Izračunati su osnovni deskriptivni pokazatelji te χ2-test za nezavisne uzorke. Za sve varijable određene su frekvencije odgovora. χ2-test nezavisnosti (uz korekciju neprekidnosti prema Yatesu) pokazao je statistički značajnu povezanost uzrasta i stava o utjecaju nastave TZK na daljinu na tjelesnu aktivnost u vrijeme pandemije, c2(1, n=309) = 19, 68, p=0, 00. χ2-test nezavisnosti (uz korekciju neprekidnosti prema Yatesu) pokazao je statistički značajnu povezanost uzrasta i želje za samostalnim odabirom vježbi, c2(1, n=309) = 91, 7, p=0, 00. Novi oblik nastave TZK, odnosno nastava na daljinu uz primjenu IKT – a pomaže učenicima i studentima da ostanu tjelesno aktivni u vrijeme pandemije uzrokovane bolesti COVID-19.
fakultet ; online učenje ; pandemija ; srednja škola
nije evidentirano
engleski
Pupils and students attitudes about distance learning of PE during the COVID-19 pandemic
nije evidentirano
university ; distance learning ; pandemic ; high school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
286-296.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagoške kompetencije u kineziologiji - zbornik radova
Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-317-064-0
Podaci o skupu
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
23.06.2021-26.06.2021
Zadar, Hrvatska