Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Model kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme (CROSBI ID 704693)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Bagarić, Lidija Model kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme // Jahorinski poslovni forum / Božić, Radomir (ur.). 2021. str. 85-97

Podaci o odgovornosti

Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Bagarić, Lidija

hrvatski

Model kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme

Globalna pandemija covid-19 mijenja stavove, očekivanja i preferencije turista pri odabiru destinacija kamo će putovati. Slijedom toga pretpostavka je da bi tradicionalnu koncepciju kreiranja specijaliziranih turističkih proizvoda trebalo prilagoditi promijenjenom ponašanju turista pri vrednovanju destinacijskih ponuda. Nastavno na toj pretpostavci autori su definirali predmet provedenog istraživanja, a u cilju spoznaja smjernica za modificiranje tradicionalne koncepcije kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid-19 vrijeme. Nalazi provedenog istraživanja autora na prigodnom uzorku turista provedenih u drugoj polovini 2020. godine ukazuju da će specijalizirana turistička ponuda destinacije i ubuduće biti važan preduvjet održive konkurentnosti destinacije, no i da je potrebno mijenjati pristup pri kreiranju novih specijaliziranih turističkih proizvoda. Prema spoznajama iz provedenog istraživanja obilježja specijaliziranih turističkih proizvoda koje su turiste potaknuli na putovanje tijekom sezone 2020. godine nisu primarno bili vezani uz sadržaj ponude. Te spoznaje su predstavljene u formi sugestija o kojima u post-covid vremenu dodatno treba voditi računa pri razvoju i upravljanju specijaliziranom turističkom ponudom u cilju održavanja i jačanja konkurentnosti destinacije. Obilježja turističkih ponuda koja su turiste potaknula na putovanje tijekom 2020. godine ostati će relevantan okidač u donošenju kupovnih odluka za putovanje i u post-covid vremenu. U radu su autori ta obilježja povezali s vlastitim modelom kreiranja i upravljanja specijaliziranim turističkim proizvodom argumentirajući održivost modela u kontekstu konkurentnosti destinacije. Nalazi istraživanja su dokazali da konkurentna specijalizirana turistička ponuda za post-covid vrijeme treba omogućiti kako individualno, tako i obiteljsko sudjelovanje, osigurati dojam opuštajućeg i luksuznog sadržaja, implementirati aspekte lokalnih tradicija i gastronomije, te isticati visoke ekološke standarde i očuvanost krajobraza s jasnom asocijacijom pozitivnih reperkusija na zdravlje turista.

post corona ; turizam ; ponuda ; model

nije evidentirano

engleski

Model of creating a specialized tourism product for post covid time

nije evidentirano

post corona ; tourism ; offer ; model

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-97.

2021.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jahorinski poslovni forum

Božić, Radomir

Sarajevo: Ekonomski fakultet Pale

2303-8969

Podaci o skupu

10. Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem Jahorinski poslovni forum 2021: Jugoistočna Evropa u vrtlogu krize 2020, disruptivnih inovacija, politika i mjera za održivi privredni rast

predavanje

25.03.2021-26.03.2021

Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Ekonomija