Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti (CROSBI ID 441800)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Barbir, Tomislav
Luić, Ljerka
hrvatski
Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti
Ovaj rad bavi se ulogom četvero-faznog procesa strateškog planiranja u odnosima s javnostima, na primjeru proizvodne djelatnosti. Odnosi s javnošću funkcija su upravljanja koja uspostavlja i održava uzajamno korisne odnose između organizacije i onih javnosti o kojima ovisi njezin uspjeh ili neuspjeh. Rad je podijeljen u dva dijela: teorijski i istraživački. Kroz teorijski dio autor diplomskog rada pod nazivom Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti služi se sekundarnim izvorima informacija s ciljem sastavljanja relevantnog pregleda teorijskog dijela rada i u tu svrhu provedeno je on desk istraživanje na primjeru tvrtke AD Plastik. AD Plastik je vodeća kompanija za razvoj i proizvodnju komponenti za interijere i eksterijere automobila u Hrvatskoj, i jedna od vodećih kompanija u Istočnoj Europi. Imaju više od trideset i pet godina iskustva u svijetu automobilske industrije, a strast i znanje zaposlenika ugrađeni su u razvoj i realizaciju svakog proizvoda koji izrađuju za najpoznatije svjetske proizvođače automobila.
odnosi s javnostima ; strateško planiranje ; četvero-fazni model ; A.D. Smith
nije evidentirano
engleski
A four-phase process of strategic public relations planning in the manufacturing industry
nije evidentirano
public relations ; strategic planning ; four-phase model ; A.D. Smith
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
09.03.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin