Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strateški pristup planiranju odnosa s javnostima ustanova u kulturi (CROSBI ID 441798)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lajtman, Helga Strateški pristup planiranju odnosa s javnostima ustanova u kulturi / Luić, Ljerka (mentor); Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2020

Podaci o odgovornosti

Lajtman, Helga

Luić, Ljerka

hrvatski

Strateški pristup planiranju odnosa s javnostima ustanova u kulturi

Odnosi s javnostima društvena su znanosti koja za cilj ima uspostaviti komunikaciju između organizacije i njezine okoline. Strateško planiranje predstavlja proces koji se odvija u određenom vremenskom periodu i kojim se utvrđuju vizija, misija i strateški ciljevi. Osnovni cilj strateškog planiranja je utvrditi prirodu i karakter organizacije te kojem sektoru ta organizacija pripada. Posljednjih godina strateško planiranje postalo je izrazito važan proces u svim organizacijama jer se strateškim planiranjem utvrđuju prioriteti bitni za uspješno poslovanje. Strateško planiranje uključuje devet koraka nužnih za provedbu uspješnog strateškog plana. Izrazito je važno bilo istražiti strateški pristup planiranju odnosa s javnostima u segmentu kulture uzimajući u obzir činjenicu da je strateško planiranje u ustanovama u kulturi na izrazito niskoj razini. U radu se anketnim upitnikom utvrđuje donose li ustanove u kulturi (iz knjižnične i audiovizualne djelatnosti) strateške planove te na koji vremenski period. Rezultati istraživanja pokazali su da ustanove u kulturi iz knjižnične i audiovizualne djelatnosti najčešće izrađuju trogodišnje strateške planove što ukazuje na izostanak dugoročnog strateškog planiranja u ustanovama u kulturi.

odnosi s javnostima ; strateško planiranje ; ustanove u kulturi

nije evidentirano

engleski

A strategic approach to public relations planning for cultural institutions

nije evidentirano

public relations ; strategic planning ; cultural institutions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

76

09.03.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti