Sustav vrijednosti nastavnika Tjelesne i zdravstvene kulture srednjih škola Osječko - baranjske županije (CROSBI ID 296157)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Šunda, Mirela ; Barić, Renata
hrvatski
Sustav vrijednosti nastavnika Tjelesne i zdravstvene kulture srednjih škola Osječko - baranjske županije
Cilj ovoga istraživanja je utvrditi postoji li povezanost u terminalnim i instrumentalnim vrijednostima nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na spol i godine radnog staža, utvrditi važnost koju pojedina vrijednost ima za nastavnike tjelesne i zdravstvene kulture srednjih škola u njihovom radu i životu općenito, te utvrditi je li radni staž utjecao na promjenu važnosti vrijednosti. Od ukupno 50 nastavnika TZK-a zaposlenih u srednjim školama Osječko- baranjske županije, u istraživanje se dobrovoljno uključilo njih 34. Inicijalno je izračunata deskriptivna statistika i to aritmetička sredina rangova vrijednosti za prikaz prosječnih rangova vrijednosti, Spearmanov koeficijent korelacije za procjenu povezanosti između varijabli te frekvencije za prikaz frekvencije odgovora. Kao terminalne vrijednosti koje zauzimaju visoko mjesto na ljestvici prioriteta i u životu i u radu nastavnici navode slobodu i pravdu. Kao najmanje važnu instrumentalnu vrijednost i u životu i u radu nastavnici navode opraštanje dok sposobnost navode kao važnu vrijednost i u životu i u radu. Dobiveni rezultati također govore da se terminalne i instrumentalne vrijednosti koje su nastavnici imali pri zapošljavanju nisu znatno promijenile tijekom radnog staža.
terminalne vrijednosti ; instrumentalne vrijednosti ; sekundarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Value system of physical education teachers of secondary schools in Osijek-Baranja County
nije evidentirano
instrumental values ; secondary education ; terminal values
nije evidentirano