Stilovi humora sveučilišnih nastavnika kao prediktori evaluacije nastavnika i motivacijskih čimbenika u studenata (CROSBI ID 296130)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Fileš, Tea ; Pavlin-Bernardić, Nina
hrvatski
Stilovi humora sveučilišnih nastavnika kao prediktori evaluacije nastavnika i motivacijskih čimbenika u studenata
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati doprinos stilova humora studenata i nastavničkih stilova humora u objašnjavanju evaluacije sveučilišnih nastavnika i motivacijskih čimbenika u studenata: ispitne anksioznosti, vrijednosti zadatka i akademske samoefikasnosti. Istraživanje je provedeno putem ankete online na uzorku od 290 studenata različitih fakulteta. Sudionici su ispunjavali skalu nastavničkog humora, skale vrijednosti zadatka, akademske samoefikasnosti i ispitne anksioznosti, upitnik evaluacije nastavnika i upitnik stilova humora. Rezultati pokazuju da je prikladan humor nastavnika pozitivan, a neprikladan humor negativan prediktor evaluacije nastavnika. Za motivacijske čimbenike dobiveni su sljedeći rezultati: afilijativni stil humora studenata je negativan, a samoporažavajući stil pozitivan prediktor ispitne anksioznosti, dok se stilovi humora nastavnika nisu pokazali statistički značajnima. Agresivni stil humora studenata i neprikladan humor nastavnika su pozitivni, a samopoboljšavajući stil humora studenata i prikladan humor nastavnika negativni prediktori vrijednosti zadatka. Afilijativni i samopoboljšavajući stil humora studenata te prikladan humor nastavnika su pozitivni, a agresivni stil humora studenata je negativan prediktor akademske samoefikasnosti. Dobiveni rezultati upućuju na doprinos humora u obrazovnom kontekstu kao i na poželjnost korištenja humora na nastavi.
humor nastavnika ; stilovi humora ; evaluacija nastavnika ; motivacijski čimbenici
nije evidentirano
engleski
University teachers' humour styles as predictors of teacher evaluation and motivational factors in students
nije evidentirano
teachers’ humour ; styles of humour ; teacher evaluation ; motivational factors
nije evidentirano