Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenja predmetnih učitelja glazbe o važnosti i zastupljenosti slušanja glazbe u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 704620)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Svalina, Vesna Mišljenja predmetnih učitelja glazbe o važnosti i zastupljenosti slušanja glazbe u nastavi glazbene kulture // Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana et al. (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 75-76

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna

hrvatski

Mišljenja predmetnih učitelja glazbe o važnosti i zastupljenosti slušanja glazbe u nastavi glazbene kulture

Slušanje glazbe je, uz glazbeno stvaralaštvo, najmlađe nastavno područje u nastavi glazbe. Uvođenje tog područja omogućeno je pojavom uređaja za reprodukciju zvuka (gramofona i magnetofona). U hrvatskim nastavnim programima ono se pojavilo prvi put 1950. godine, a značajniju ulogu dobilo je tek u programu iz 1972. godine. Od 2006. godine slušanje glazbe postalo je središnje i jedino obvezno područje u nastavi glazbe. U ovom radu donosimo rezultate istraživanja koje je imalo za cilj ispitati kakva su mišljenja predmetnih učitelja glazbe (N = 121) o važnosti i učestalosti područja slušanja i poznavanja glazbe u nastavi glazbene kulture u osnovnim općeobrazovnim školama. Rezultati istraživanja pokazali su da učitelji na prvo mjesto po važnosti većinom stavljaju pjevanje, a kao važne aktivnosti, uz pjevanje i slušanja glazbe, izdvajaju i glazbene igre, sviranje na glazbalima dječjeg instrumentarija, kretanje uz glazbu te upoznavanje muzikoloških sadržaja. Dakle, predmetnim učiteljima slušanje glazbe je važo područje, no ono po njihovom mišljenju ne bi trebalo imati status središnjeg i jedinog obveznog područja u nastavi glazbene kulture.

nastava glazbe, kurikul, osnovna općeobrazovna škola, slušanje i upoznavanje glazbe, predmetni učitelji glazbe

nije evidentirano

engleski

Opinions of music teachers on the importance and frequency of listening to music in music culture teaching

nije evidentirano

music teaching, curriculum, general school, listening to music, music teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

75-76.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice

Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Jakupčević, Eva ; Bulić, Mila

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice

predavanje

27.05.2021-28.05.2021

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija