Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procjena odgovarajućih metoda i sustava potpomognute komunikacije (CROSBI ID 70245)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Magušić, Ružica ; Škorvaga, Katarina ; Pinjatela, Renata Procjena odgovarajućih metoda i sustava potpomognute komunikacije // Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa / Ivšac Pavliša, Jasmina (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 73-84

Podaci o odgovornosti

Magušić, Ružica ; Škorvaga, Katarina ; Pinjatela, Renata

hrvatski

Procjena odgovarajućih metoda i sustava potpomognute komunikacije

Potreba za potpomognutom komunikacijom u ranoj intervenciji ovisi o prirodi i složenosti djetetovih komunikacijskih potreba. U žarištu suvremenih kliničkih i znanstvenih istraživanja o komunikacijskim potrebama djece i mladih nalaze se etiološki čimbenici, uloga komunikacijskih interakcija za razvoj komunikacijskih vještina, procjena i intervencija te dostupnost asistivnih tehnologija. Osobitosti komunikacijskih teškoća djeteta, potencijalnog korisnika potpomognute komunikacije, variraju s njegovom kronološkom dobi i dijagnozom te stoga značajan izazov predstavlja razlikovanje različitih mehanizama i funkcija koje pridonose različitim komunikacijskim teškoćama.

procjena ; metode i sustavi potpomognute komunikacije

nije evidentirano

engleski

Assessment of appropriate methods and systems of AAC

nije evidentirano

assessment ; methods and systems of AAC

nije evidentirano

Podaci o prilogu

73-84.

objavljeno

Podaci o knjizi

Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa

Ivšac Pavliša, Jasmina

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2021.

978-953-8321-03-0

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija