Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje stranog jezika u funkciji razvoja slušanja i govora djece oštećena sluha (CROSBI ID 704613)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Benzon, Deniza ; Dulčić, Adinda ; Tadić, Iva Učenje stranog jezika u funkciji razvoja slušanja i govora djece oštećena sluha // Multidisciplinarnost u području logopedske teorije i prakse / Cepanec, M. (ur.). Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2015. str. 116-116

Podaci o odgovornosti

Benzon, Deniza ; Dulčić, Adinda ; Tadić, Iva

hrvatski

Učenje stranog jezika u funkciji razvoja slušanja i govora djece oštećena sluha

Guberina je svojim lingvističkim i fonološkim istraživanjima doveo do revolucionalnih promjena u shvaćanju i pristupu problemu slušanja. Njegova verbotonalna teorija ističe važnost sačuvanih frekvencijskih područja niskih frekvencija i transfera. Misao da se čujuća osoba učeći strani jezik ponaša kao osoba oštećena sluha bila je jedna od vodilja verbotonalne metode koja se do danas primjenjuje, razvija i usavršava, te se pokazala vrlo uspješnom u rehabilitaciji slušanja i govora, kao i u učenju stranih jezika. Iz verbotonalne teorije izrasla je AVGS metoda koju definiramo kao skup strukturalno-globalnih audio-vizualnih procesa u učenju i razvoju jezika. Da bi osoba oštećena sluha mogla usvojiti strani jezik, treba razviti slušanje i govor materinskog jezika do određene razine, kako bi se izgradio temelj za strani jezik koji će interaktivno utjecati na daljnji razvoj i bogaćenje materinskog jezika na svim razinama. U radu će se primjerima pokazati kako učenje stranog jezika pomaže djeci oštećena sluha u boljem strukturiranju i razvoju materinskog jezika na svim razinama.

verbotonalni sistem, oštećenje sluha, audio -vizualna globalno-strukturalna metoda, strani jezik

nije evidentirano

engleski

Studying a foreign language in hearing impaired children

nije evidentirano

erbotonal system, hearing impairment, audio-visual global structural method, foreign language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

116-116.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Multidisciplinarnost u području logopedske teorije i prakse

Cepanec, M.

Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo

978-953-55555-1-3

Podaci o skupu

5. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Multidisciplinarnost u području logopedske teorije i prakse

predavanje

24.09.2015-26.09.2015

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano