Važnost neverbalne komunikacije u poslovnom pregovaranju u poduzetništvu (CROSBI ID 441756)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pištelek, Iva
Klindžić, Maja
hrvatski
Važnost neverbalne komunikacije u poslovnom pregovaranju u poduzetništvu
U ovom radu fokus je na neverbalnoj komunikaciji kao dijelu poslovnog pregovaranja jer je pregovaranje jedan od temeljnih segmenata poslovanja, a neverbalna komunikacija jedan je od temeljnih dijelova komunikacijskog procesa pa je jasno da pregovaranje i neverbalna komunikacija ne idu jedno bez drugoga. Kroz diplomski rad prikazani su pojmovi poslovnog pregovaranja i neverbalne komunikacije, ali i tumačenje poveznice tih dvaju pojmova, odnosno njihov međusobni odnos. Kroz provedeno istraživanje donesen je zaključak da je neverbalna komunikacija važna ne samo za svakodnevno komuniciranje, nego je iznimno važna i u poslovnom komuniciranju. U empirijskom dijelu rada istraženi su i prikazani stavovi pregovarača o važnosti neverbalne komunikacije u poslovnom pregovaranju za poduzetnike. Prilikom istraživanja korišten je anketni upitnik, a rezultati istraživanja doveli su do zaključka da pregovarači primjećuju neverbalne znakove komunikacije prilikom pregovaranja i da neverbalni znakovi mogu utjecati na stvaranje njihovog mišljenja o sugovorniku, a kasnije i na ishod pregovaranja. Razmatrajući stavove ispitanika zaključeno je da pregovarači obraćaju pozornost na odijevanje ostalih sudionika, ali im je ipak važniji sadržaj koji sugovornik iznosi od vanjskog izgleda sugovornika. Osim toga, zaključeno je ; da pregovarači uglavnom sudjeluju u poslovnim pregovorima više puta tjedno, da pregovarači primjećuju i pridaju pažnju većini znakova neverbalne komunikacije, da su nekad spremni prekinuti pregovore radi neverbalnih znakova koje sugovornik šalje, da na temelju znakova neverbalne komunikacije mogu procijeniti kakav je sugovornik i stvoriti prvi dojam o njemu.
poduzetništvo, poslovno pregovaranje, komunikacijska, neverbalna komunikacija, uspjeh pregovora
nije evidentirano
engleski
The importance of nonverbal communication in business negotiation in entrepreneurship
nije evidentirano
entrepreneurship, business negotiation, communication, nonverbal communication, negotiation success
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
29.06.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Zagreb