Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost neverbalne komunikacije u poslovnom pregovaranju u poduzetništvu (CROSBI ID 441756)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pištelek, Iva Važnost neverbalne komunikacije u poslovnom pregovaranju u poduzetništvu / Klindžić, Maja (mentor); Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, . 2021

Podaci o odgovornosti

Pištelek, Iva

Klindžić, Maja

hrvatski

Važnost neverbalne komunikacije u poslovnom pregovaranju u poduzetništvu

U ovom radu fokus je na neverbalnoj komunikaciji kao dijelu poslovnog pregovaranja jer je pregovaranje jedan od temeljnih segmenata poslovanja, a neverbalna komunikacija jedan je od temeljnih dijelova komunikacijskog procesa pa je jasno da pregovaranje i neverbalna komunikacija ne idu jedno bez drugoga. Kroz diplomski rad prikazani su pojmovi poslovnog pregovaranja i neverbalne komunikacije, ali i tumačenje poveznice tih dvaju pojmova, odnosno njihov međusobni odnos. Kroz provedeno istraživanje donesen je zaključak da je neverbalna komunikacija važna ne samo za svakodnevno komuniciranje, nego je iznimno važna i u poslovnom komuniciranju. U empirijskom dijelu rada istraženi su i prikazani stavovi pregovarača o važnosti neverbalne komunikacije u poslovnom pregovaranju za poduzetnike. Prilikom istraživanja korišten je anketni upitnik, a rezultati istraživanja doveli su do zaključka da pregovarači primjećuju neverbalne znakove komunikacije prilikom pregovaranja i da neverbalni znakovi mogu utjecati na stvaranje njihovog mišljenja o sugovorniku, a kasnije i na ishod pregovaranja. Razmatrajući stavove ispitanika zaključeno je da pregovarači obraćaju pozornost na odijevanje ostalih sudionika, ali im je ipak važniji sadržaj koji sugovornik iznosi od vanjskog izgleda sugovornika. Osim toga, zaključeno je ; da pregovarači uglavnom sudjeluju u poslovnim pregovorima više puta tjedno, da pregovarači primjećuju i pridaju pažnju većini znakova neverbalne komunikacije, da su nekad spremni prekinuti pregovore radi neverbalnih znakova koje sugovornik šalje, da na temelju znakova neverbalne komunikacije mogu procijeniti kakav je sugovornik i stvoriti prvi dojam o njemu.

poduzetništvo, poslovno pregovaranje, komunikacijska, neverbalna komunikacija, uspjeh pregovora

nije evidentirano

engleski

The importance of nonverbal communication in business negotiation in entrepreneurship

nije evidentirano

entrepreneurship, business negotiation, communication, nonverbal communication, negotiation success

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

29.06.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija