Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature (CROSBI ID 296098)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Mirosavljević, Ana ; Bognar, Branko Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 147-177. doi: 10.21464/mo.26.2.10

Podaci o odgovornosti

Mirosavljević, Ana ; Bognar, Branko

hrvatski

Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature

Kako bismo utvrdili značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta, na temelju sustavnog pregleda literature izabrali smo i proveli analizu devet učinkovitih eksperimentalnih i kvazi- eksperimentalnih istraživanja. Utvrdili smo kako bi stručno usavršavanje bilo dobro započeti inicijalnim radionicama koje je potrebno nastaviti kroz susrete zajednica učenja za vrijeme ostvarivanja promjena. Uz to je važno osigurati potporu i vođenje učitelja te nastavne materijale za učitelje i učenike. Stručno usavršavanje može biti učinkovito samo ako doprinese boljim učeničkim rezultatima, a to je moguće postići promjenama u nastavi koja bi trebala polaziti od jasno postavljenih ciljeva u skladu s kojima učitelji pripremaju nastavne aktivnosti koje učenike potiču na istraživanje, rješavanje životnih problema, aktivno i suradničko učenje te znanstveno i metakognitivno mišljenje.

eksperimentalna istraživanja ; nastava prirodoslovnih predmeta ; obrazovne promjene ; stručno usavršavanje ; sustavni pregled literature

nije evidentirano

engleski

The characteristics of efficient professional teacher training in natural sciences subjects: A systematic overview of the literature

nije evidentirano

experimental research ; teaching in the natural sciences ; educational changes ; professional training ; systematic overview of the literature

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2019.

147-177

objavljeno

0353-765X

1848-2325

10.21464/mo.26.2.10

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost