Rani glazbeni razvoj djeteta (CROSBI ID 441751)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Popović, Anamarija
Nikolić, Lidija
hrvatski
Rani glazbeni razvoj djeteta
Dijete po rođenju ima sve preduvjete za percepciju zvučnih i glazbenih podražaja pomoću kojih stječe nove spoznaje o ljudima i svijetu oko sebe i koji obogaćuju njegov život. Cilj je ovoga rada opisati glazbeni razvoj djeteta od rođenja do navršene treće godine života odnosno polaska u vrtić te načine na koji se glazbeni razvoj djeteta može poticati. Pregledom znanstvene i stručne literature uočeno je kako još nerođeno dijete čuje i reagira na zvukove koje dopiru do majčine utrobe. Stoga, glazbeni razvoj počinje i prije rođenja djeteta. Novorođeno dijete ima sposobnost procesiranja i detektiranja tempa, ritma, visine tona, metra te trajanja tona i glazbenih fraza, a navedene sposobnosti se poboljšavaju kako dijete odrasta. Majčino pjevanje vrlo je važno za dijete jer se tako stvara prva djetetova komunikacija, a ima veliku ulogu i u djetetovu glazbenom razvoju. Djetetov glazbeni razvoj do navršene treće godine života može se poticati na razne načine. Organizirajući razne aktivnosti poput pjevanja pjesama, slušanja vokalne i vokalno- instrumentalne glazbe te organizirajući glazbene igre, a u skladu s razvojnim mogućnostima te interesu djeteta. Spoznaje koje proizlaze iz ovoga rada bitne su odgojiteljima koji rade u dječjim vrtićima, učiteljima, nastavnicima, profesorima i roditeljima te svima koji dolaze u doticaj s djecom i koji imaju utjecaj na djetetov život i odrastanje.
dojenče, glazba ; glazbeni razvoj ; glazbene igre ; majčino pjevanje ; pjevanje ; prenatalno razdoblje ; rano djetnjstvo ; slušanje.
nije evidentirano
engleski
Musical development in early childhood
nije evidentirano
baby ; early childhood ; listening ; maternal singing ; music ; musical development ; musical games ; prenatal period, singing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
25.06.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek