Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Imidž i identitet hrvatskih otočnih destinacija: studija slučaja otoka Hvara i Malog Lošinja (CROSBI ID 704551)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Perinić Lewis, Ana ; Matečić, Ingeborg Imidž i identitet hrvatskih otočnih destinacija: studija slučaja otoka Hvara i Malog Lošinja. 2021. str. ---

Podaci o odgovornosti

Perinić Lewis, Ana ; Matečić, Ingeborg

hrvatski

Imidž i identitet hrvatskih otočnih destinacija: studija slučaja otoka Hvara i Malog Lošinja

Otočni turizam dominantni je izvor zaposlenja i prihoda u hrvatskom otočnom gospodarstvu te predstavlja vodeću gospodarsku aktivnost koja je zamijenila tradicionalne otočne djelatnosti ili ih upotpunjava. Snažan i jedinstven imidž osnova je destinacijskog pozicioniranja na turističkom tržištu, ali i vrijedan segment konkurentske prednosti nad ostalim otočnim destinacijama. Komparativna vrijednost otoka kao turističkih odredišta počiva na jedinstvenoj prirodnoj i kulturnoj baštini, ali i posebnostima otočnoga načina života koje otoke i otočne zajednice razlikuje od ostalih turističkih destinacija, dok konkurentska vrijednost leži u načinima ekonomske valorizacije svih raspoloživih resursa same turističke destinacije. Cilj izlaganja jest prikazati važnost prepoznavanja posebnosti resursa otočne destinacije kako bi se oblikovao jedinstven i uspješan destinacijski imidž i brand utemeljen na reprezentaciji otočnog identiteta prihvatljivog lokalnoj zajednici. Provest će se komparativna analiza imidža i identiteta dviju otočnih destinacija: otoka Hvara i Malog Lošinja. Analizirat će se i prikazati obilježja korištena u procesu stvaranja imidža cijelog otoka te istražiti odražavaju li odabrani imidži otočne identitete te lokalne otočne posebnosti. Osim toga, prikazat će se izazovi u stvaranju dosljednog i jedinstvenog destinacijskog imidža i njegove posljedice na predstavljanje specifičnih kulturnih identiteta otočnih gradova i manjih općina.

hrvatske otočne destinacije, destinacijski imidž, reprezentacija otočnih identiteta, Hvar, Mali Lošinj

Online-kongres https://www.imin.hr/konferencija-migracije-i-identitet-kultura-ekonomija-drzava-19-21-5/

engleski

Image and identity of Croatian island destinations: Case study of the islands of Hvar and Mali Lošinj

nije evidentirano

Croatian island destinations, destination image, representation of island’s identities, Hvar, Mali Lošinj

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država“

predavanje

19.05.2021-20.05.2021

Zagreb, Hrvatska; Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Etnologija i antropologija