RAZINA INTRINZIČNE MOTIVACIJE KOD STUDENATA U REDOVITOJ NASTAVI TZK I U NASTAVI IZBORNOG PROGRAMA RAGBI (CROSBI ID 704548)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Milinović, Ivan ; Čule Marko ; Constanza Lizačić
hrvatski
RAZINA INTRINZIČNE MOTIVACIJE KOD STUDENATA U REDOVITOJ NASTAVI TZK I U NASTAVI IZBORNOG PROGRAMA RAGBI
Cilj je ovog rada bio utvrditi razlike u razini intrinzične motivacije između dviju grupa studenata koje su pohađale redovitu nastavu odnosno izborni program ragbija. Intrinzična motivacija procijenjena je upitnikom Intrinsic Motivation Inventory na uzorku od 83 studenata u dobi od 19, 98±1, 20 godina Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati Man-Whitneyjeva U testa ukazuju kako studenti koji pohađaju izborni program nastave Ragbi značajno više uživaju u tjelesnoj aktivnosti uz manje pritiska te pridodaju veću važnost tjelesnoj aktivnosti na nastavi od studenata koji pohađaju redovitu nastavu TZK. Uključivanje studenata u razne programe jedan je od načina da nastavu učinimo njima zanimljivijom time i produktivnijom.
studenti, intrinzična motivacija, nastava, tjelesna i zdravstvena kultura
nije evidentirano
engleski
LEVEL OF INTRINSIC MOTIVATION IN STUDENTS IN REGULAR PE TEACHING AND IN TEACHING RUGBY ELECTION PROGRAM
nije evidentirano
student's, intrinsic motivation, teaching, Physical Education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
236-241.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagoške kompetencije u kineziologiji
Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-317-064-0
Podaci o skupu
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
poster
23.06.2021-26.06.2021
Zadar, Hrvatska