Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske (CROSBI ID 296065)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Babić, Zdenko ; Tomašević, Marija Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske // Napredak (Zagreb), 162 (2021), 1-2; 137-166

Podaci o odgovornosti

Babić, Zdenko ; Tomašević, Marija

hrvatski

Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske

Cjeloživotno učenje značajnu ulogu dobiva 60-ih godina prošloga stoljeća kada se učenje i znanje počinje smatrati rješenjem za lakšu i bolju prilagodbu država novonastalim globalizacijskim trendovima. Ono postaje okosnica ekonomskog i socijalnog razvoja te biva uključeno u javne politike europskih država od kojih svaka na svoj način razvija i provodi koncept cjeloživotnog učenja. Metodom otvorene koordinacije svaka država, pa tako i Hrvatska, razvija vlastitu inačicu koncepta cjeloživotnog učenja. Ovaj rad donosi analizu statističkih podataka koji ukazuju na različite strukture, mjere i u konačnici ishode navedene politike u nekoliko europskih zemalja, s posebnim fokusom na stanje u Hrvatskoj. Za kraj su iznesene preporuke za unapređenje ove politike u Hrvatskoj, s obzirom na veliki značaj koji ista ima za socijalnu dobrobit pojedinca, konkurentnost gospodarstva, ali i države u cijelosti.

cjeloživotno učenje, komparativna analiza, metoda otvorene koordinacije, hrvatska politika cjeloživotnog učenja

nije evidentirano

engleski

Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske

nije evidentirano

comparative analysis, Croatian policy of lifelong learning, life long learning, open method of coordination

nije evidentirano

Podaci o izdanju

162 (1-2)

2021.

137-166

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Socijalne djelatnosti

Poveznice