Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske (CROSBI ID 296065)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Zdenko ; Tomašević, Marija
hrvatski
Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske
Cjeloživotno učenje značajnu ulogu dobiva 60-ih godina prošloga stoljeća kada se učenje i znanje počinje smatrati rješenjem za lakšu i bolju prilagodbu država novonastalim globalizacijskim trendovima. Ono postaje okosnica ekonomskog i socijalnog razvoja te biva uključeno u javne politike europskih država od kojih svaka na svoj način razvija i provodi koncept cjeloživotnog učenja. Metodom otvorene koordinacije svaka država, pa tako i Hrvatska, razvija vlastitu inačicu koncepta cjeloživotnog učenja. Ovaj rad donosi analizu statističkih podataka koji ukazuju na različite strukture, mjere i u konačnici ishode navedene politike u nekoliko europskih zemalja, s posebnim fokusom na stanje u Hrvatskoj. Za kraj su iznesene preporuke za unapređenje ove politike u Hrvatskoj, s obzirom na veliki značaj koji ista ima za socijalnu dobrobit pojedinca, konkurentnost gospodarstva, ali i države u cijelosti.
cjeloživotno učenje, komparativna analiza, metoda otvorene koordinacije, hrvatska politika cjeloživotnog učenja
nije evidentirano
engleski
Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske
nije evidentirano
comparative analysis, Croatian policy of lifelong learning, life long learning, open method of coordination
nije evidentirano