Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovno, odgojno i praktično značenje nastavnog predmeta Priroda i društvo u holističkom razvoju učenika (CROSBI ID 296038)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Letina, Alena ; Lacković, Lorena Obrazovno, odgojno i praktično značenje nastavnog predmeta Priroda i društvo u holističkom razvoju učenika // Napredak (Zagreb), 162 (2021), 1-2; 101-120

Podaci o odgovornosti

Letina, Alena ; Lacković, Lorena

hrvatski

Obrazovno, odgojno i praktično značenje nastavnog predmeta Priroda i društvo u holističkom razvoju učenika

Rad prikazuje rezultate istraživanja čiji je cilj bio utvrditi mišljenje učitelja o važnosti obrazovnog, odgojnog i praktičnog aspekta nastave Prirode i društva te njihovu zastupljenost u odgojno-obrazovnim ishodima učenja predmetnog kurikula. Istraživanje je provedeno anketiranjem, a sudjelovalo je 164 učitelja. Provedena je i sadržajna analiza Kurikuluma nastavnog predmeta Priroda i društvo za osnovne škole koja je uključivala kvalitativnu analizu sadržaja odgojno-obrazovnih ishoda učenja te kvantitativnu analizu njihove zastupljenosti u navedenom dokumentu. Rezultati istraživanja pokazali su da učitelji odgojni aspekt smatraju statistički značajno važnijim u odnosu na obrazovni i praktični aspekt, procjenjujući da je odgojni aspekt najzastupljeniji u ishodima učenja predmetnog kurikula. Mišljenje učitelja ne podudara se s rezultatima sadržajne analize ishoda učenja u kurikulu kojom je utvrđena najveća zastupljenost ishoda učenja koji se odnose na obrazovni aspekt, a manji broj onih koji se odnose na odgojni te praktični aspekt nastave. Zaključuje se da realizacija ishoda učenja nije ovisna samo o njihovoj sadržajnoj formulaciji, već i kompetencijama učitelja za njihovu implementaciju u nastavni proces.

holistički pristup ; odgojno, obrazovno i praktično značenje ; predmetni kurikul

nije evidentirano

engleski

Cognitive, affective and practical significance of the school subject Science and Social Studies in the holistic development of students

nije evidentirano

Curriculum for the school subject Science and Social Studies, cognitive, affective and practical significance, holistic approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

162 (1-2)

2021.

101-120

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Povezane osobe



Interdisciplinarne društvene znanosti, Pedagogija

Poveznice