Samopredstavljanje na društvenim mrežama (CROSBI ID 295969)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Perkov, Ivan ; Šarić, Petar
hrvatski
Samopredstavljanje na društvenim mrežama
U radu se predstavlja sociološki teorijski okvir za proučavanje samopredstavljanja na druš- tvenim mrežama. Rad se teorijski oslanja na sociološke klasike E. Goffmana i M. Castellsa, ali i na radove drugih područja znanosti u kojima su se istraživali samopredstavljanje i društvene mreže kao društveni fenomeni. U prvom se dijelu rada nudi kontekstualni okvir razvoja informacijskih tehnologija i rasta broja korisnika društvenih mreža, a iznose se i terminološka pojašnjenja. Potom se analiziraju sociološki pristupi fenomenima društvenih mreža i samopredstavljanja u okviru dramaturškog pristupa. Dovodi se u pitanje prostorno-vremenski okvir kojeg donosi pojava interneta i u kontekstu se toga okvira analizira samopredstavljanje. Analizira se i pojam izložbene stranice koji označava novi oblik nastupa na platformama društvenih mreža, vremenski status suvremenog oblika samopredstavljanja na društvenim mrežama, te asinkroni karakter komunikacije koji to samopredstavljanje podrazumijeva.
društvene mreže, društveni mediji, samopredstavljanje, dramaturški pristup, Erving Goffman, Manuel Castells, asinkrona komunikacija, izložbena stranica
nije evidentirano
engleski
Self-Representation on Social Networks
nije evidentirano
social networks, social media, self-representation, dramaturgical approach, Erving Goffman, Manuel Castells, asynchronous communication, exhibition page
nije evidentirano