Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga konteksta u procesu obrazovanja (CROSBI ID 70203)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pavlin-Bernardić, Nina Uloga konteksta u procesu obrazovanja // Kontekst u psihologiji - konceptualni, teorijski i istraživački aspekti / Kolesarić, Vladimir ; Ivanec, Dragutin ; Domijan, Dražen (ur.). Zagreb: Novi redak, 2021. str. 257-282

Podaci o odgovornosti

Pavlin-Bernardić, Nina

hrvatski

Uloga konteksta u procesu obrazovanja

U području obrazovanja ne postoji konsenzus o tome što je kontekst, unatoč tome što se različiti autori slažu oko toga da učenje ovisi o kontekstu te interesu istraživača za učenje u specifičnim kontekstima. Najšire, možemo reći da obrazovni kontekst uključuje različite elemente okoline: fizičke, socijalne, institucionalne i osobne, koji utječu na poučavanje i učenje. Kontekst učenja može se široko definirati kao situacija u kojoj se nešto uči, koja može utjecati na način i kvalitetu usvajanja onoga što se uči. To primjerice može biti vanjsko okruženje, kao i kvaliteta nastavnika. U ovome je poglavlju dan pregled onoga što autori u ovome području smatraju kontekstom i kako ga problematiziraju, teorija iz područja psihologije obrazovanja koje uključuju i kontekstualne čimbenike te bitnih kontekstualnih varijabli u području obrazovanja i što istraživanja pokazuju o njima. Uloga konteksta u procesu obrazovanja razmatra se na tri razine, od najšire prema najužoj: na društvenoj razini, razini obrazovne institucije (obilježja škole i nastavnika) te na razini karakteristika sadržaja koji se uči (na primjeru načina formulacije tekstualnih matematičkih zadataka).

kontekst, obrazovanje, nastavnici

nije evidentirano

engleski

The role of context in the educational process

nije evidentirano

context, education, teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

257-282.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kontekst u psihologiji - konceptualni, teorijski i istraživački aspekti

Kolesarić, Vladimir ; Ivanec, Dragutin ; Domijan, Dražen

Zagreb: Novi redak

2021.

978-953-8270-10-9

Povezanost rada

Psihologija