Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Spremnost djece za školu iz perspektive učitelja (CROSBI ID 295858)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kadum, Sandra ; Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena Spremnost djece za školu iz perspektive učitelja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 19 (2021), 3; 583-596. doi: 10.31192/np.19.3.8

Podaci o odgovornosti

Kadum, Sandra ; Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena

hrvatski

Spremnost djece za školu iz perspektive učitelja

Cilj rada bio je ispitati stavove učitelja razredne nastave o spremnosti djece za školu s naglaskom na predčitalačke i predmatematičke vještine djece. U istraživanju je sudjelovalo 362 ispitanika, učitelja razredne nastave iz osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Istražili smo i utvrdili da učitelji izdvajaju kao najvažnije vještine koje djeca trebaju steći prije polaska u školu: pravilno držanje olovke, odnosno pisaćeg pribora i čisto izgovaranje svih glasova kao predčitalačke vještine te prepoznavanje boja i razumijevanje prostornih odnosa (ispred, iza, gore, dolje, na, u, lijevo, desno) kao predmatematičke vještine. Nije utvrđena statistički značajna razlika u stavovima učitelja prema predčitalačkim vještinama u odnosu na godine radnog iskustva u nastavnoj djelatnosti, ali je utvrđena statistički značajna razlika između većine čestica predmatematičke vještine. U tom kontekstu, preporuke za buduća istraživanja odnose se na spremnost škola za djecu i spremnost obitelji i zajednica za školu te njihovu povezanost sa sociokulturnim kontekstom.

predčitalačke i predmatematičke vještine ; predškola ; spremnost za školu ; učenik ; učitelj

nije evidentirano

engleski

Children's Readiness for School from a Teacher's Perspective

nije evidentirano

pre-reading and pre-mathematical skills ; preschool ; readiness for school ; student ; teacher

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (3)

2021.

583-596

objavljeno

1334-2312

1848-8676

10.31192/np.19.3.8

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost