Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učinci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli (CROSBI ID 704371)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Grmuša, Tanja Učinci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli // Zbornik radova 10. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija „Vjerodostojnost medija: medijska agenda 2020. – 2030.“ / Jurišić, Jelena ; Hrnjić Kuduzović, Zarfa (ur.). Zagreb: Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 71-87

Podaci o odgovornosti

Grmuša, Tanja

hrvatski

Učinci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli

Implementacija inovacija u medijima složen je proces koji uključuje preispitivanje postojećih poslovnih modela, organizacijsku transformaciju (Küng, 2013) te praćenje korisničkih preferencija. Digitalna transformacija traži kontinuirane inovacije, što može biti iscrpljujuće za organizaciju, ali i njezine zaposlenike (Posetti, 2018). Rad donosi rezultate istraživanja provedenog u svibnju 2019. godine korištenjem metode dubinskog intervjua na uzorku od 10 sudionika, menadžera i zaposlenika odabranih hrvatskih medijskih kuća. Utvrđeno je kako većina pozitivno gleda na proces inoviranja, naglašavajući kako je riječ o procesu koji mora biti dobro razrađen na razini menadžmenta, a zatim i komuniciran zaposlenicima. Inovacije u hrvatskim medijima uglavnom se odnose na nove proizvode i usluge, a nesumnjivo utječu i na snagu brenda koja se redovito analizira. Iako su svjesni zasićenosti publike negativnim vijestima i padu povjerenja u medije, većina ističe kako se protiv negativnih trendova bore poštivanjem profesionalnih standarda i ulaganjem u kvalitetu sadržaja.

digitalna transformacija ; inovacije ; mediji ; menadžeri ; novinari

ISBN 978-953-8174-11-7 (Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu), ISBN 978-953-95835-8-1 (Hanns-Seidel-Stiftung). Organizacija 10. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija „Medijska agenda 2020. – 2030.“ održane u Zagrebu 6. – 8. lipnja 2019. godine te tisak zbornika radova s konferencije ostvareni su u suradnji Fakulteta hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i zagrebačkog ureda Hanns-Seidel- Stiftung.

engleski

Effects of Digital Transformation on Innovation of Media Organizations and New Business Models

nije evidentirano

digital transformation ; innovation ; media ; managers ; journalists

nije evidentirano

Podaci o prilogu

71-87.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 10. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija „Vjerodostojnost medija: medijska agenda 2020. – 2030.“

Jurišić, Jelena ; Hrnjić Kuduzović, Zarfa

Zagreb: Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8174-11-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti