Intelektualni vokabular mladih i čitanje: od slikovnice do popularnoznanstvenoga teksta (CROSBI ID 70187)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Peti-Stantić, Anita
hrvatski
Intelektualni vokabular mladih i čitanje: od slikovnice do popularnoznanstvenoga teksta
U radu se iznosi teza da je se intelektualni vokabular razvija cjeloživotno, no podcrtava se teza da taj razvoj počinje s čitanjem slikovnica i prvih knjiga zasnovanih na odnosu slike i pojedinačnih riječi, da bi se kasnije nastavio u sve složenijem sustavu koncentričnih krugova. Pri tome se posebno ističe važnost razvoja vokabulara, i to specifično apstraktnoga, nisko predočivog, onoga s kojim se rijetko susrećemo i na kojem treba raditi kako bi ga se svladalo. Na kraju se ističe uloga društva u poticanju čitanja, osobito složenih tekstova kao što su popularnoznastveni.
čitanje ; intelektualni vokabular ; konkretnost ; apstraktnost ; predočivost ; popularnoznanstveni tekst
nije evidentirano
engleski
Intellectual vocabulary of youth and reading: from a picture book to popular science
nije evidentirano
reading ; intellectual vocabulary ; concreteness ; abstractness ; imageability ; popular science text
nije evidentirano
Podaci o prilogu
8-15.
objavljeno
Podaci o knjizi
Odraz reformskih promjena u školskoj knjižnici XXXII. Proljetna škola školskih knjižničara
Granić, Adela
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
2021.
1847-6074
1847-6074