Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

New Challenges in Tourism Development (CROSBI ID 20713)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

New Challenges in Tourism Development / Golja, Tea ; Sergeevich Globov Kirill (ur.) Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020

Podaci o odgovornosti

Golja, Tea ; Sergeevich Globov Kirill

engleski

New Challenges in Tourism Development

U znanstvenoj monografiji obrađuju se suvremene teme u području turizma kroz ukupno 9 poglavlja. Prvo poglavlje obrađuje izazove strateškog marketinga u planiranju razvoja turizma na primjeru Rusije. Drugo poglavlje obrađuje upravljanje potpunom kvalitetom u procesu proizvodnje specifičnih domaćih proizvoda koji svoje tržište pronalaze među turistima budućnosti naglašavajući značaj razvoja posebnog oblika turizma – agroturizma. U trećem se poglavlju raspravlja o važnoj ulozi interesnih dionika u turizmu. O utjecaju transmodernizma na razvoj suvremenog hotelijerstva raspravlja se u četvrtom poglavlju u kojem se posebno navode i specifičnosti certificiranja u suvremenom hotelijerstvu. U petom se poglavlju obrađuje problematika audita u turizmu kroz prikaz 3A modela. Šesto poglavlje obrađuje izazove transformativnog vodstva u turizmu. O posebnostima generacije Y i uporabi specifičnih obrazaca povezanih s turizmom i putovanjem na Facebook-u više se navodi u sedmom poglavlju. Razlike u pružanju usluga mladih osoba i osoba starije životne dobi područje je koje se obrađuje u osmom poglavlju. U devetom se poglavlju raspravlja o rastu značaja kineskog tržišta i njegovim implikacijama na razvoj turizma u Hrvatskoj. U desetom poglavlju obrađuje se utjecaj lokalnog stanovništva na brendiranje turističke destinacije word - of-mouth strategijom, odnosno usmenom predajom kao najsnažnijim komunikacijskom metodom u dobu hirovite razmjene informacija i u razdoblju tzv. četvrte industrijske revolucije.

strateški marketing u turizmu ; upravljanje potpunom kvalitetom ; audit turističke destinacije ; transformativno vodstvo u turizmu ; interesni dionici u turizmu ; certificiranje u hotelijerstvu ; društvene mreže u turizmu i potrošači ; pružanje usluga u turizmu ; otvaranje novih turističkih tržišta ; brendiranje u turizmu

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2020.

978-953-8278-29-7

230

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija