Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi (CROSBI ID 704301)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Novak, Anamarija ; Pahić, Tea ; Brajša-Žganec, Andreja Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi // Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka, Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav (ur.). Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 220-226

Podaci o odgovornosti

Novak, Anamarija ; Pahić, Tea ; Brajša-Žganec, Andreja

hrvatski

Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi

Komunikacija između učitelja i učenika u razredu, kao i bilo koja druga komunikacija, efikasnija je ako se odvija u ugodnom i opuštenom ozračju. Za razliku od učitelja koji imaju pesimistički pristup životu, a koji su obično nesigurni u sebe i skloni kritiziranju jer kod učenika češće uočavaju negativne osobine, učitelji s optimističnim pristupom vještiji su u stvaranju ugodne atmosfere u razredu. Oni se češće osmjehuju te radi toga djeluju ljubazno i pristupačno, a osim toga spremni su saslušati i prihvatiti kritiku te učenicima ulijevaju više povjerenja. Budući da odgovornost za stvaranje razrednoga ozračja snosi uglavnom učitelj, čini se da optimističan učitelj koji ima visoko samopoštovanje i prihvaća različite situacije na humorističan način predstavlja jedan od ključnih čimbenika uspješne nastave. Provedenim istraživanjem nastojalo se ispitati postoji li povezanost između učiteljskoga optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi te postoje li razlike u uporabi humora s obzirom na radni staž učitelja. Dobiveni rezultati pokazuju da optimističniji učitelji imaju više samopoštovanje, da pesimističniji učitelji rjeđe rabe humor u nastavi, kao i da učitelji s više od 11 godina radnoga staža češće koriste humor u nastavi.

optimizam/pesimizam ; samopoštovanje ; humor ; nastava

nije evidentirano

engleski

Link between teachers' optimism/pessimism and self-esteem and the use of humor in teaching

nije evidentirano

optimism/pessimism, self-esteem, humour, teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

220-226.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani

Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka, Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav

Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-76-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija