Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Maloprodajna usluga i oblici prodavaonica (CROSBI ID 295709)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Maloprodajna usluga i oblici prodavaonica // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 3; 36-41

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Maloprodajna usluga i oblici prodavaonica

Fizičke prodavaonice posluju pod pritiskom mobilnog shoppinga koji kupcima postaje sve komotniji način kupovine, a posebno ulaskom brzih dostavnih operatera. Ovi operateri su iskoristili priliku koju im je pružila pojava pandemije i kupcima su postali pouzdan partner za dostavu naručene robe. Postavlja se problem kako i koju maloprodajnu uslugu pružati u prodavaonici ako se kupci sve više oslanjaju na online kupovinu. Pitanje je i kako najbolje iskoristiti prodajni prostor u različitim formatima prodavaonica kada digitalna maloprodaja postaje sve prodornija i posjećenost fizičkih prodavaonica opada. Troškovi fizičke prodavaonice se raspoređuju na sve manje kupaca što negativno utječe na troškovnu učinkovitost i cijenu robe. Potrebne su promjene u većini maloprodajnih oblika jer rastu očekivanja kupaca. Proizvodna djelatnosti prodaje proizvod, uslužna djelatnost pruža (neopipljivu) uslugu, a uz njih trgovinska djelatnost istovremeno prodaje robu i pruža maloprodajnu uslugu i to obično ne može jedno bez drugoga. Kupci često zanemaruju važnost ili nemaju predodžbu maloprodajne usluge i stoga njome nije lako upravljati.

maloprodaja, maloprodajna usluge, formati prodavaonica, tehnologije, razvoj

nije evidentirano

engleski

Retail service and store formats

nije evidentirano

retailing, retail service, store formats, technology, development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46 (3)

2021.

36-41

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija