Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu (CROSBI ID 704261)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Bilić, Vesna Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu // Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskog jezika, Agencija za odgoj i obrazovanje Varaždin, Hrvatska, 14.01.2021-14.01.2021

Podaci o odgovornosti

Bilić, Vesna

hrvatski

Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu

Digitalni mediji su nesumnjivo utjecali i na način učenja i stjecanja znanja. U uvodnom dijelu se ukazuje na favoriziranje „stvaranja otoka prepunih informacija, vještih s tehnologijom”, ali i zabrinutost u kakve će ljude izrasti novi naraštaji učenika. Skreće se pozornost na intelektualne, moralne i voljne vrline važne za učenje i stjecanje znanja u virtualnom okruženju. Potom se analiziraju neke osobine i pristupi učenju net-generacije te posljedice takvog načina učenju na kognitivnoj, afektivnoj i konativnoj razini. Eksplicíraju se problemi s kojima se u svom radu susreću učitelji (raspršena pažnja, multitasking, kronična površnost, mentalna lijenost i sl.).

mediji, škola, učitelji, učenje, problemi u učenju

nije evidentirano

engleski

Teaching problems faced by teachers in the digital age

nije evidentirano

media, school, teachers, learning, learning problems

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskog jezika, Agencija za odgoj i obrazovanje

pozvano predavanje

14.01.2021-14.01.2021

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija