Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu (CROSBI ID 704261)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bilić, Vesna
hrvatski
Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu
Digitalni mediji su nesumnjivo utjecali i na način učenja i stjecanja znanja. U uvodnom dijelu se ukazuje na favoriziranje „stvaranja otoka prepunih informacija, vještih s tehnologijom”, ali i zabrinutost u kakve će ljude izrasti novi naraštaji učenika. Skreće se pozornost na intelektualne, moralne i voljne vrline važne za učenje i stjecanje znanja u virtualnom okruženju. Potom se analiziraju neke osobine i pristupi učenju net-generacije te posljedice takvog načina učenju na kognitivnoj, afektivnoj i konativnoj razini. Eksplicíraju se problemi s kojima se u svom radu susreću učitelji (raspršena pažnja, multitasking, kronična površnost, mentalna lijenost i sl.).
mediji, škola, učitelji, učenje, problemi u učenju
nije evidentirano
engleski
Teaching problems faced by teachers in the digital age
nije evidentirano
media, school, teachers, learning, learning problems
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskog jezika, Agencija za odgoj i obrazovanje
pozvano predavanje
14.01.2021-14.01.2021
Varaždin, Hrvatska