Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pozicioniranje „PR stunt-a“ u strateškom komuniciranju visokog školstva (CROSBI ID 295657)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Jakšić, Lucijano ; Dabo, Krešimir ; Volarević, Marija Pozicioniranje „PR stunt-a“ u strateškom komuniciranju visokog školstva // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 11 (2021), 1; 110-124. doi: 10.38190/ope.11.1.10

Podaci o odgovornosti

Jakšić, Lucijano ; Dabo, Krešimir ; Volarević, Marija

hrvatski

Pozicioniranje „PR stunt-a“ u strateškom komuniciranju visokog školstva

„PR stunt“ ili PR akrobacija, odnosno promidžbena dosjetka je pomno planirani događaj s ciljem privlačenja pažnje javnosti na organizatore dosjetke ili na drugi cilj organizacije dosjetke. Razlozi za razmatranje upotrebe promidžbene dosjetke nalaze su u velikom potencijalu povrata na ulog te „zaradi“ od neplaćenih reklama u medijima koji su spontano izvijestili o tome da se nešto zanimljivo dogodilo. Osim samih medija, širenju publiciteta putem dosjetke značajno doprinosi i opća javnost na način da danas praktički svatko može putem svojeg smartfona trenutno zabilježiti zanimljivost na koju naiđe te ju podijeliti na internetu. Visoko školstvo, ali i školstvo u svijetu općenito, transformiralo se iz tradicionalnog višestoljetnog pristupa kada je u fokusu bio poučavatelj i institucija na suvremeni masovni pristup gdje je u fokusu student i studiranje se odvija kroz partnerstvo i suradnju unutar procesa učenja. Pojava masovnog visokog obrazovanja u skoro svim državama svijeta sada podrazumijeva javnu kritiku faktora poput: kvalitete usluge cjeloživotnog učenja, uspješnosti ispitivanja, upravljanja institucijom, oblika financiranja te studentskog standarda. Omasovljenje prati širenje i diverzifikacija visokog školstva, a rezultat potonjeg je pojava konkurencije između pojedinih visokoškolskih institucija. Važnost efektivnog prijenosa poruke visoko obrazovne institucije ka (potencijanom) studentu ili njegovom sponzoru školovanja stoga postaje predmet profesionalnog marketinškog komuniciranja. U radu se daje pregled PR Stunt-ova u Hrvatskoj i svijetu te predlažu tematske smjernice pri organizaciji istih.

odnosi s javnošću ; PR stunt ; strateška komunikacija ; visoko obrazovanje ; marketing

nije evidentirano

engleski

Possibilities of using a "PR stunt" in strategic communication of higher education

nije evidentirano

public relations ; PR stunt ; strategic communication ; higher education ; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2021.

110-124

objavljeno

1849-7845

1849-661X

10.38190/ope.11.1.10

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice